يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲

تبلیغ روزنامه دولتی برای سران داخلی فتنه

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 284394
یک روزنامه دولتی صبح امروز برخی از سخنان و عکس یکی از سران فتنه را منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از "ندای انقلاب"، روزنامه شهروند اخیرا بخشی از مطالب خود را به روایت سی سال گذشته انقلاب اسلامی در قالب بازخوانی تاریخ اختصاص داده و در این راستا از آرشیو روزنامه اطلاعات کمک گرفته است.

اما این روزنامه در چاپ صبح امروز چهارشنبه (شماره23) خود عناوینی از روزنامه اطلاعات در 12 اردیبهشت سال 62 را منتشر کرده و در آن با انتشار تصویری از میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت و از سران فتنه 88 به انتشار مطالب عنوان شده از سوی موسوی در آن سالها پرداخته است.

روزنامه شهروند

روزنامه وابسته به جمعیت هلال احمر به مدیر مسئولی عبدالرضا داوری در حالی چنین مطلبی را منتشر کرده است که پیش از این نیز با انتشار مطالبی همسویی خود را با جریان اصلاح طلب فتنه‌گر ابراز داشته بود.

انتشار مقاله‌ای از سوی صادق زیباکلام در حمایت از لیدر حلقه انحرافی و چاپ یادداشت عباس عبدی در این روزنامه با هدف تخریب جبهه اصولگرایی از مواردی بود که پیش از این در روزنامه وابسته به دولت به چاپ رسیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *