شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اظهار نظر پورمحمدی درباره جریان انحرافی

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 273226
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز یک موج حمایتی جدی در رسانه‌های غربی به نفع سردمداران جریان انحراف در مقابل رهبری شکل گرفته است.
به گزارش جهان به نقل ازفارس ،حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی چهارشنبه شب در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در موسسه طلوع مهر، قم را در تاریخ اسلام دارای موقعیت فوق‌العاده‌ای دانست و اظهار داشت: قم ذخیره انباشته شده‌ای است تا روزی که باید بشکافد و علم پاک و حیات بخش را به همه جا منتشر کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی انقلاب ایران را به انفجار نور تعبیر کرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران نوری است که به دنبال خود حیات و شادابی و نشاط می‌آورد.
* قم همواره منشاء تحولات و خیرات بوده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه انقلاب در قم متولد شد، حوادث قبل از انقلاب قم که منجر به پیروزی انقلاب شد را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوادث قم پی در پی درخشیده است و همواره در صدر همه تحولات، اثربخشی‌ها و خیرات بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزاری منظم مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر توسط مجمع پیروان امام و رهبری قم یادآور شد: احیا سنت‌ها و ایام‌الله ارزش‌های بالایی دارد به ویژه اینکه به صورت مردمی پیگیری می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه وقتی این برنامه‌ها از سوی مردم شکل بگیرد آثار ماندگار، مثبت، مفید و سازنده دارد، تصریح کرد: البته در کنار این برنامه‌ها بدل‌هایی هم خلق می‌شود اما چون این محفل‌ها بر اساس تقوا شکل نمی‌گیرد عامل حوادث ۲۲ بهمن و خراب شدن مراسم در حرم حضرت معصومه(س) می‌شود.
* نتیجه کارهای انحرافی برهم زدن جشن انقلاب می‌شود

وی تاکید کرد: نتیجه کارهای بدلی و انحرافی تشکیل جلسه به نام دهه فجر می‌شود که از دل آن ماموریت بر هم زدن جشن انقلاب بیرون می‌آید که با گذشته مدت زمان زیادی هنوز سو‍ژه رسانه‌های دنیا است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با با بیان اینکه امروز یک موج حمایتی جدی در رسانه‌های غربی به نفع سردمداران این جریانات و جریان انحراف در مقابل رهبری شکل گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر یک موج قدرتمند حمایتی در رسانه‌های خارجی شکل گرفته و به صورت برجسته فضای دوقطبی را علنی کرده است. وی اذعان داشت: آنها از ابتدا به دنبال این بودند که این فضای دو قطبی شکل بگیرد که یک طرف آن رهبری است و برای طرف مقابل هم دنبال کسی بودند که بتوانند آن را در این مکان قرار دهند.

پورمحمدی با بیان اینکه اگر قرار باشد به انقلاب آفت بیفتد این آفت از بطن خودش است،‌ ابراز داشت: باید مراقب باشیم که این آفت شکل نگیرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور ابراز داشت: در این مسیر آنچه رسالت ما است حرکت خالصانه، عالمانه و آگاهانه با برخورداری از تمام توان و به دور از کم‌فروشی، هواپرستی و خودمحوری است.
* باید از امروز برای آینده کشور برنامه‌ریزی کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید امور کشور را به گونه‌ای طراحی کنیم که سال آینده‌مان از امروز بهتر باشد، یادآور شد: برای این کار باید از امروز تدبیر لازم را انجام دهیم و فرصت را از دست ندهیم، به درستی هدف‌گیری و امکانات را در این زمینه بسیج کنیم.

پورمحمدی با اشاره به گرفتاری‌ها و مسائل کشور در عرصه‌‌های داخلی و خارجی گفت: برای رفع این گرفتاری‌ها راهکار‌هایی وجود دارد که با عزم و اراده و البته با تقوای الهی می‌توان آنها را به ثمر رساند.

وی با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه هر کس عقل ندارد دین ندارد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم آدم‌های متدینی باشیم باید دیانت ما بر اساس عقل شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *