پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

۴ روش‌ جالب برای ورزش در محل کار

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 261239
بسیاری از مردها و زنان این روزها در اداره‌های مختلف کار می‌کنند و این باعث شده است که زمان کمتری را به ورزش کردن اختصاص دهند و به میزان کافی در طول روز تحرک نداشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، پزشکان همیشه توصیه می‌کنند تا روزانه حداقل 30 دقیقه ورزش کنید تا بدن شما همیشه در بهترین حالت از نظر سلامت قرار داشته باشد اما این روزها با اداری شدن بسیاری از مشاغل میزان تحرک مردم بسیار کم شده است و آنها کمتر تحرک خواهند داشت به طوری که آمار بیماری‌های مختلف افزایش داشته و همچنین متوسط وزن مردم نیز بسیار رشد کرده است.
 
افرادی که در اداره‌های مختلف مشغول کار هستند، می‌توانند با رعایت چند نکته ساده و به راحتی به اندازه مناسب تحرک داشته باشند.
 
*جلسه بگذارید و قدم بزنید
 

یکی از روش‌های بسیار ساده برای اینکه بتوانید در محیط کار ورزش و تحرک داشته باشید برگزاری جلسات ساده به صورت سرپایی است؛ در این جلسات می‌توانید به راحتی در قسمت‌های مختلف اداره قدم بزنید و به صحبت کردن با همکارانتان بپردازید؛ این کار بسیار ساده است و نه از کار عقب افتاده‌اید و هم اینکه ورزشتان را به درستی انجام داده‌اید.
 
*با تلفن چربی بسوزانید
 

این روزها تقریباً بسیاری از خانه‌ها و ادارات مجهز به تلفن‌های بدون سیم هستند پس هنگام کار با تلفن نیز می‌توانید چربی بسوزانید و ورزش کنید؛ محققان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در هنگام صحبت کردن بایستید یا قدم بزنید تا 2 برابر بیشتر کالری در حالت نشسته مصرف خواهید کرد.
 
*زیرپایی برای میزتان بخرید
 
یک استراحتگاه پا می‌تواند به شما بدون اینکه از جایتان بلند شوید در ورزش کردن کمک کند؛ تنها کافی است تا پاهایتان را به طور منظم و هر چند ثانیه روی زیرپایی بگذارید؛ این کار در طول 20 دقیقه باعث می‌شود تا 91 کالری بسوزانید؛ این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ورزش‌های مخصوص پا مهمترین ورزش‌هایی هستند که یک کارمند به آنها نیاز دارد.
 
*از سطل زباله دیگران استفاده کنید
 
ممکن است زیر میز یک سطل زباله داشته باشید اما اگر واقعاً قصد دارید تا در اداره ورزش کنید، بهتر است از جای خودتان بلند شوید و از سطل زباله دوستی که با فاصله از شما نشسته است، استفاده کنید؛ این کار باعث می‌شود تا حداقل چند قدمی راه بروید و تحرک داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *