جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

"جامعه‌ مدرسین نامزد معرفی نمی‌کند"

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 259311
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که جامعه مدرسین در انتخابات آینده تنها به تبیین ملاک های رییس جمهور خواهد پرداخت، گفت: در جلسات جامعه مدرسین اعضا بیشتر در خصوص ملاک ها تبادل نظر داشته اند و برای ورود به بحث بررسی اشخاص هنوز به این نتیجه نرسیده اند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با رسا، درباره موضع جامعه مدرسین در انتخابات ریاست جمهوری آینده، اظهار داشت: در جلساتی که بنده حضور داشته ام اعضای محترم بیشتر در خصوص ملاک ها تبادل نظر داشته اند و برای ورود به بحث بررسی اشخاص هنوز به این نتیجه نرسیده اند.

وی با تأکید بر این که جامعه مدرسین درصدد است نسبت به افراد موضع گیری نداشته باشد، گفت: اگر شرایط خاص و استثنایی پیش آید که سکوت جامعه مدرسین موجب تحیر اکثر مردم شود آن گاه با در نظر داشتن معیارهای کلی فرد مورد نظر را انتخاب و معرفی می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان در تشریح ملاک اظهار نظرهای جامعه مدرسین در انتخابات های مختلف و مسائل سیاسی، ابراز داشت: کلام و سیره امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره ملاک این نهاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی افزود: جامعه مدرسین درصدد است در این چارچوب قدم بردارد مگر در مواردی که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب سکوت کرده باشند.

وی اعضای جامعه مدرسین را در مسائل سیاسی صاحب نظر دانست و گفت: با این وجود اعضای محترم همواره با مشورت صاحب نظران دیگر و با رعایت احترام کامل برای اشخاص اظهار نظر می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص تعامل جامعتین در انتخابات آینده، بیان داشت: در این زمینه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند و این موضوع در دست بررسی است؛ حضور آیت الله مهدوی کنی در جلسه اعضای جامعه مدرسین نیز به این منظور بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *