جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲

"معلم سیاست آمد" شعار انتخاباتی آقای وزیر

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 280290
حاجی بابایی 12 اردیبهشت از استان همدان با شعار "معلم سیاست آمد" وارد انتخابات ریاست جمهوری می شود.
"معلم سیاست آمد" شعار انتخاباتی آقای وزیر
به گزارش جهان، سایت "ندای انقلاب" نوشت:

روز به روز که به 24 خرداد ماه روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نزیک می شویم فضای کشور شکل انتخاباتی به خود می گیرد و افراد بیشتری از آمادگی خود برای کاندیداتوری در انتخابات خبر می دهند که در این بین فعالیت های حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش نیز رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته به گونه ای که در ایام نوروز با ولایتی و حداد عادل از اعضای ائتلاف 1+2 دیدار و گفت و گو داشته است.

یک منبع آگاه نیز در همین زمینه در گفت و گو با خبرنگار ما زمان کاندیداتوری حاجی بابایی را روزمعلم عنوان کرد و افزود: با توجه به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان به مناسبت روز معلم در یازدهم اردیبهشت، حاجی بابایی قراراست 12 اردیبهشت در استان همدان با شعار "معلم سیاست آمد" کاندیداتوری خود را اعلام نماید.

وی ادامه داد: حاجی بابایی در بازدید از خبرگزاری دانش آموزی پانا وابسته به آموزش و پرورش در جمع کارمندان و مدیران سازمان دانش آموزی گفته که تا پایان دولت برنامه های خود را به صورت جدی تر دنبال و نگرانی از بودجه نداشته باشید.

برگزاری مراسم معارفه در سالن اجلاس سران و نصب بیش از 30 بنر در خیابان های تهران همگی موجب شد که از همان ابتدا موجی از انتقادها متوجه وزیر دولت احمدی نژاد شود و حتی کار تا جایی پیش رفت که برخی ها این اقدامات را با هدف انتخاباتی و آمادگی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم تحلیل کردند.

گفته می شود که حميدرضا حاجي بابايي موضوع احتمال حضور خود در انتخابات يازدهم را در جمع هاي محفلي و ديدارهاي نوروزي در همدان و در جمع برخي احزاب و هواداران خود عنوان کرده است.

امروز برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که وزیر آموزش و پرورش تربیت نسل جوان و نوجوان را نادیده گرفته و از هر موقعیتی برای مطرح کردن خود استفاده می کند. نشست ها و سخنرانی های حاجی بابایی در آموزش و پرورش و تلویزیون و ورود ایشان به مباحثی که هیچ ربطی به حوزه آموزش ندارد؛ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

البته محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش چندی پیش اعلام کرده بود که فرهنگیان کشور از وزیر آموزش و پرورش درخواست دارند که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود که وزیر آموزش و پرورش در واکنش به درخواست فرهنگیان از وی برای نامزدی‌ در انتخابات ریاست جمهوری، گفته که چه حرف‌های خطرناکی می‌زنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
بنده به عنوان یک فرهنگی هیچ درخواستی از ایشان برای شرکت در انتخابات ندارم.
نظام آموزشی رو درست کنه که واجب تره.