دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با جهان نیوز:

زد و بند نکردیم/ مردم تا سه سال دیگر قید نتیجه را بزنند!

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 257895
نایب رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: «این حرف که ما با زد و بند شدیم بهترین فدراسیون آسیا حرفی ناحق است؛ یعنی ما در زدو بند از کشورهای قطر، بحرین و امارات قوی تر هستیم؟!»
«آیت اللهی» نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی جهان شرکت کرده و در این گفت و گو به موضوعات مختلف بویژه انتخاب این فدراسیون بعنوان بهترین فدراسیون سال آسیا پرداخته که متن آن را در زیر می خوانید:

مردم به ما فرصت بدهند!

*این افتخار فقط برای فدراسیون فوتبال نیست برای تمام فوتبال ایران و تمام مردم است لذا اگر عده ای انتقاد می کنند نظرشان بر این است که فدراسیون در خروجی های ملی نیز باید خودش وارد عمل شود و مثلا ما در فدرسیون لباس ورزشی بپوشیم و برای تیم ملی بازی کنیم در حالیکه اینگونه نباید فکر کرد و باید کارهای زیرساختی فدراسیون را در نظر گرفت. ما در دوران پوست اندازی هستیم و برای چند سال آینده برنامه ریزی کرده ایم لذا مردم باید به ما فرصت بدهند و دو سه سالی قید نتیجه را بزنند!

این جو را رسانه ها درست کردند!

* برخی از انتقادات به دلیل جوی است که رسانه ها درست کرده اند. ما باید چه کاری را برای تیم های ملی انجام می دادیم که انجام نداده ایم؟ تیم جونان ژاپن از فردای حذف از مسابقات تمریناتش را دنبال کرد اما ما می گوییم همین الان باید نتیجه گرفت و عجله داریم!

درباره دایی ، قلعه نویی و قطبی اشتباه شد

اگر امروز درباره کی روش صبر به خرج می دهیم می خواهیم اتفاقات دوره های قبلی تکرار نشود؛ اگر ما درباره آقایان قلعه نویی، دایی، و قطبی عجله نمی کردیم شرایط مان بهتر بود و الان به امثال کی روش ها نیاز پیدا نمی کردیم. در آن روزها هم ما دچار همین مسایل شدیم و جو را نگاه کردیم اما حالا باید حساب شده تر عمل کنیم.

جذب کی روش هزینه بر بوده است!

الان یک مربی بزرگ آورده ایم که خیلی هم برای فدراسیون هزینه بر بوده است ؛ هر چیزی هم که خواسته در اختیارش گذاشته ایم، شما بگویید که باید چکار می کردیم؟آیا باید مورینیو را برای تیم ملی می آوردیم؟! متاسفانه کی روش چیزی که باید نشان می داده را نشان نداده است در حالیکه فدراسیون تمام خواسته هایش را برآورده نموده است. بازهم می گویم که ما باید دو سه سال قید نتیجه را بزنیم تا فوتبال مان شکوفا شود و زیر ساخت ها جواب دهد. همین پرسپولیس با این همه هزینه و بازیکن چرا باید اینجای جدول باشد؟ آیا نباید با اختلاف صدرنشین باشد؟ خب می رسیم به بحث زمان و اینکه برای رسیدن به حاصل باید صبر کرد.

لیگ نباید تعطیل شود!

شخصا با تعطیلی لیگ در مقاطع مختلف مخالفم و امروز هم که بحث حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا مطرح است همین را می گویم و قطعا در جلسه روز دوشنبه این موضوع را مطرح می کنیم اما از سوی دیگر سازمان لیگ نیز از قبل برای این روزها برنامه ریزی کرده است که باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

این حرف ناحق است!

این موضوع که ما با زدو بند توانسته ایم بهترین فدراسیون آسیا شویم حرف ناحقی است چون کشورهایی مثل قطر، استرالیا، بحرین و امارات در زمینه زد و بند می توانند بهتر از ما عمل کنند پس چگونه است که این حرفها را مطرح می کنند. در آسیا برنامه ریزی های فدراسیون را مورد بررسی قرار می دهند و متاسفانه در داخل این چیزها دیده نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *