شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

قمپز دوران باشکوه اشرافیت!

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 254712
قمپز بازگشت به دوران باشکوه (!) اصلاحات و سازندگی در شرایطی که ملت از تورم و ناکارآمدی خودساخته خسته به نظر می‌رسد می‌توانست کارساز باشد اگر قدیمی‌ها همه مرده بودند و کسی تاریخ نمی‌خواند!
به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، اتفاقا دلگیری مردم از احمدی‌نژاد و دولت دهمی‌ها از آنجا شروع شد که «فرهنگ معامله» بر سر ارزش‌ها سکه رایج شد و رونق قدیمش را که نه اما تا اندازه‌ای دوباره بازیافت. اگر از مردم سوال کنید هنوز هم حاضر نیستند یک موی ارزش‌های احمدی‌نژاد 84 را با کل تاریخ کارگزاران و اصلاحات تاخت بزنند.

مدیر بلندپایه چینی به مناسبت نوسازی ویترین حزب کمونیست می‌گفت: کمونیسم در چین 80 میلیون عضو دارد. اینقدر ویترین قدرت را نوسازی می‌کنیم تا به «آرمان‌ها و ارزش‌های کمونیسم» برسیم! حتی اگر حصول چنین هدفی 500 سال طول بکشد ارزش دارد!
 
مقایسه ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که مردم خون رجایی، باهنر، مطهری، شهدای محراب، احمدی روشن، باکری، همت، باقری، کاظمی، علم‌الهدی و هزاران بنده مخلص خدا را برای ماندگاری‌اش تقدیم درگاه ابدیت کرده‌اند با آرمان کمونیسم، ناجوانمردانه، زشت و غیرارزشی است اما اگر عمر 33 ساله انقلاب را با صبر 500 ساله چینی‌ها مقایسه کنیم چه؟! عبور مردم از «ارزش‌ها» محال است چون رد خون شهید پاک شدنی نیست!

بازگشت به احمدی‌نژاد فعلی هم محال است مثل طرح رجوع به هاشمی و خاتمی که بیشتر به درد تحلیل‌های آبدوغ خیاری نان به نرخ دیروزخوران آن طرف آبی می‌خورد. سر یک میز بنشینند و در میکروفن مفت ستاره یهود بگویند: «درود بر شرفت رفسنجانی!» وقتی راهبر؛ نوید آینده درخشان را می‌دهد و همچون چراغ مسیر را نورافشانی می‌کند بازگشت به گذشته چرا؟!

گذشته به درد تدریس برای آیندگان می‌خورد و درس گرفتن از خطاها و اشتباهات احتمالی یا حتی مرور نقاط قوتی که موجب شد راه 100 ساله را 33 سال طی کنیم. بازگشت به گذشته کار ملت‌های نابیناست که راهبر ندارند و از قدم برداشتن به سمت «آینده» در هراسند.
 
ایرانی‌ها از دوران 8 ساله خدمت احمدی‌نژادی‌ها همانقدر تجربه کسب کرده‌اند که از 8 سال صدارت هاشمی و 8 سال ریاست خاتمی! بازگشت به هیچ دوران طلایی یا زغالی نه مقدور است و نه عقلانی! تنها راه پیش روی ملت ایران مثل هر جمعیت جهانی دیگری قدم گذاشتن به سمت آینده با درس گرفتن از گذشته است.

نه ارزش‌های الهی ملت ایران قابلیت تغییر و به روز رسانی برای خوشامد دولت‌های غرب و شرق دارد و نه سیاست ما اجازه دارد از دیانت فاصله بگیرد. آنها که از شیطان «دست مریزاد» شنیده‌اند بهتر است در مسیر بندگی 70 ساله‌شان سلوکی کنند و ببینند چطور شد که کار به اینجا رسید!

طرح و نقشه‌های کدام جانور زمینی را عملیاتی کردند که صدای صهیونیسم عملکردشان را «قابل تقدیر» معرفی می‌کند. مردم همانقدر که دلسوز احمدی‌نژاد هستند برای سیر نزولی «خاتمی» یا «هاشمی» هم غصه خوردند و می‌خورند. این خصوصیت حکومت‌های مردمی است...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *