چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

رونمایی‌از‌دو‌سامانه‌موشکی‌جدید‌در‌رزمایش‌ولایت

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 254559
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه‌های موشکی «قادر» و «یا زهرا 3» در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه‌های موشکی «قادر» و «یا زهرا 3» در جریان رزمایش رونمایی می‌شود.
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه سامانه موشکی یا زهرا 3 به دست متخصصان داخلی ساخته شده و کاملا بومی است، تاکید کرد: این سامانه موشکی ارتفاع پایین در زمان کوتاهی متناسب با نیازهای داخلی طراحی و تولید شده است.
 
وی در خصوص ویژگی‌های این سامانه موشکی گفت: امکان استقرار در شرایط جوی و سرزمینی مختلف و متحرک بودن از ویژگی‌های یا زهرا 3 عنوان است.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: این سامانه موشکی به عنوان بازوی دفاعی، پدافند هوایی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 به حساب می‌آید.
 
این رزمایش با حضور یگان‌های مختلف ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در گسترده 850 هزار کیلومتر مربع میهن اسلامی و در استان‌هایی نظیر خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *