سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

واكنش‌ به‌ مصاحبه‌ ادعایی روزنامه دولت

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 253727
طبیب زاده: من هیچ گاه مصاحبه اختصاصی با خبرنگار روزنامه ایران نداشته ام و هیچگاه بنای مصاحبه با رسانه های دولت و شهرداری را ندارم.
به گزارش جهان، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران، اسلامشهر و شمیرانات در واكنش به مصاحبه  منتشر شده از قول وی با خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران به نیمروز گفت: من هیچ گاه مصاحبه اختصاصی با خبرنگار روزنامه ایران نداشته ام و هیچگاه بنای مصاحبه با رسانه های دولت و شهرداری را ندارم.

وی با ابراز نارضایتی از این اقدام روزنامه ایران گفت: پیش از این نیز خبرنگار این روزنامه درخواست مصاحبه با من را داشته است كه از انجام مصاحبه با آنها امتناع كرده بودم . این سخنان نیز در واقع مصاحبه من با خبرنگار روزنامه جوان بوده است. كه روزنامه ایران آن را منتشر كرده است.

طبیب زاده ادامه داد: انتشار مصاحبه من با روزنامه جوان توسط خبرنگار روزنامه ایران یك اقدام غیر اخلاقی است و بنده از لحظه انتشار این مصاحبه بنا داشته ام كه اعتراض خود را به این خبرنگار اعلام كنم. خبرنگار روزنامه ایران در كنار خبرنگار روزنامه جوان ایستاده بود و صحبت های مرا ضبط میكرد. من در انتهای مصاحبه متوجه شدم كه وی صدای من را ضبط كرده است و از وی خواستم صرفا بخش پایانی مصاحبه ام را به نقل از روزنامه جوان و یا با عنوان "درجمع خبرنگاران" منتشر كند . اما وی از لحظه ضبط صدا مصاحبه را تنظیم كرده است و آن را با عنوان مصاحبه با روزنامه ایران منتشر كرده است؛ و حتی در قسمتی از مصاحبه سخنان مرا نیز تحریف كرده است. این درحالی است كه من هیچ گاه با این روزنامه مصاحبه نمی كنم.


وی افزود: به دلیل آنكه نسبت به رفتار هیئت رئیسه در سوال از رئیس جمهور، این اطلاع رسانی را مناسب میدانستم از حضور خبرنگار ایران در كنار خبرنگار روزنامه جوان ممانعت نكردم. اما چنین رفتاری از سوی روزنامه ایران نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش نیمروز وی در بخشی از مصاحبه خود با انتقاد از رفتار هیئت رئیسه مجلس گفته است: آقایان [هیئت رئیسه] به این شكل نمی‌توان مجلس را اداره و مشكلات اقتصادی را رفع كرد. طی جلسه‌ای كه فراكسیون اصولگرایان مجلس داشت و معاون پارلمانی رئیس جمهور هم در آن حضور داشتند، این فراكسیون به طور منطقی مسائل خودش را كه لزوم دامن زدن به اختلافات سیاسی برای حل مسائل اقتصادی بود با امضاكنندگان سؤال از رئیس‌جمهور مطرح كرد. ما بیان كردیم كه این سبك به هیچ‌وجه برای حل مشكلات اقتصادی قابل دفاع نیست. حدود 40 نفر قبول كردند و امضایشان را پس گرفتند. همان روز مطلبی را كه آقای فروزنده به ما اعلام كرد این بود كه  56 نفر امضا كننده بیشتر نمانده‌اند. پس از یك هفته تعطیلی مجلس اما آقایان آمدند و یك دفعه اعلام كردند 76 امضا داریم و هیأت رئیسه به سرعت طرح سؤال را اعلام وصول می‌كند. سؤال این است كه به فاصله این یك هفته تعطیلی عدد 56 چطور رسیده به 76 امضا؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *