جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 7 Jun 2024
 
۹
۱۶

رپرتاژ سنگین روزنامه دولت برای یک کاندیدا

چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 309351
روزنامه دولت در اقدامی غیرحرفه ای و در آستانه تعیین شهردار آینده تهران، مصاحبه ای با محسن هاشمی رفسنجانی یکی از کاندیداهای شهرداری منتشر کرد.
به گزارش جهان، روزنامه ایران که با بودجه بیت المال ارتزاق می کند، رسما حمایت خود را از یکی از کاندیداها در انتخاب شهردار پایتخت کلید زد و البته مشخص نکرد که آیا حاضر است برای سایر نامزدها نیز چنین رپرتاژی منتشر کند؟


این روزنامه علاوه بر اختصاص یک صفحه کامل به مصاحبه با پسر ارشد هاشمی رفسنجانی، بخشی از صفحه اول خود را نیز به این مصاحبه اختصاص داد. روزنامه دولت در روتیتر خود راجع به محسن هاشمی نوشت: "گفت‌وگوی ایران با محسن هاشمی رفسنجانی، کاندیدای شهرداری تهران". روزنامه ایران در مقدمه مصاحبه با محسن هاشمی با تشریح رزومه وی نوشت: "اگر در ميان مديران موفق شهري بخواهيد دنبال نامي باشيد بي‌ترديد به نام محسن هاشمي مي‌رسيد... اثر مديريت او در بخشي از نيازهای شهر تهران را مي‌توان در تونل‌هاي طويل و پرتردد مترو مشاهده كرد".


انتظار می رود که روزنامه ایران در دوره مدیریت جدید خود، اعتدال و بی طرفی پیشه کند و از تکرار تجربه های تلخ گذشته بپرهیزد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالب است در دوره احمدی نژاد تمام اصول گراها یک پارچه به این روزنامه حمله می کردند اما الان!!!
مجتبی
مردم کم کم می فهمند در دوره احمدی نژاد چه گذشت!
همین الان رادیو تلویزیون مدام میگه "دکتر" روحانی!! خب تا اینجاش اشکالی نداره!
اما وقتی دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور شد، قانون تصویب کردن که از القاب برای افراد استفاده نکنن!!!
واقعا جالبه!
همون صدا و سیمایی که هم موسوی و هم روحانی یکجوری القا کردند که انگار حامی احمدی نژاده.
تازه اتاق خبر فکر میکنم حزب اللهی ترین بخش صدا و سیما هستند که این عملکردشونه!!
از اون طرف تو مناظرات هم هیچوقت نماینده حامی تفکر دولت احمدی نژاد دعوت نمیشه. حداکثر سلیمی نمین دعوت میشه که اونم هم روحانی رو با خاک یکسان کرد هم احمدی نژاد رو.
جاشو
آقای روغنی ها از شما بعید بود! این بی طرفی است؟ این استقلال است؟ از حالا به بعد به روزنامه ایران هم بگوییم روزنامه خانواده هاشمی؟ دیروز مشایی امروز هاشمی!
حق یک روزنامه هست که بر حسب سلایق سیاسی اش با افراد مختلف مصاحبه کند.
شاید بنده با محسن هاشمی مخالف باشم ولی در عملکرد روزنامه ایران خلاف قانونی نمی بینم.
احمدیان
United States
لااقل مشایی مظلوم بود!! تو خود دولت هم مخالف داشت. همه روزنامه های علیهش بودند!
الان هاشمی ماشالا کم حامی داره؟!! دولت که دولت هاشمیه، وزرا همه پیروان هاشمی اند، روزنامه ها همه مجیزگوی هاشمی اند!! فقط همین کم مونده بود!!!
سعید
Bulgaria
همه چیز مال آنهاست مگر اینکه خلافش ثابت شود
دانشجو
یا بهتر آنکه:
"قانون اول اعتدال:
همه چیز مال خاندان رف...... است مگر خلافش ثابت شود.
باتشکر،دولت تدبیر و امید"
هاشم
سفارش مجسمه بابا هم از قبل داده شده تا پس از رسیدن شهرداری در میادین مهم تهران نصب شود ؟؟!!!
امید
ای آقا شما تازه فهمیدید که این روزنامه از بیت المال ارتزاق می کنه پس این هشت سال گذشته با کمک مردمی یا کمیته امداد گذران می کرد.
درسته احمدي نژاد در كنار خدمت هاي خيلي زيادش، مشكلات نسبتا زيادي هم داشت ولي الان پي ميبريم به يه مقدار مظلوميتش در بين رسانه ها و نمايندگان مجلس و ...
قديمي
شما هم دوام نخواهيد آورد.اينقدر چاپلوس بازي در نياوريد اي مسولين روزنامه ايران.اصلا محسن هاشمي در شورا 8تا راي بيشتر ندارد.حالا خودتون رو خفه كنيد.
سید
موقعی که مشایی نامه شده بود کجا بودی؟؟؟
یه سوال داشتم روزنامه کیهان و همشهری از بودجه بیت المال ارتزاق نمی کنند که از قالیباف حمایت کردند؟
سید
Iran, Islamic Republic of
درست واسشون بیت المال تعریف نشده
لسانحق
United States
به شما وساير بزرگتراتون از صميم قلب تسليت عرض ميكنيم انشاءالله در عرصه شخصى-خانوادگى و اجتماعى هميشه صحيح و سلامت و در عرصه سياسى همواره داغدار و سوگوار باشيد.اما در مورد موضعگيرى روزنامه دولتى ايران كه فرموده ايد اعتدال را رعايت كند،از شما يؤالى دارم و آن يكبام و دو هوا بودن اعتقادات شما جماعت اصولگراست چون همين سايت شما هم دولتيست چرا نبايد اعتدال رو رعايت كنند؟مرگ خوبه فقط براى همسايه؟
faz
Iran, Islamic Republic of
این تازه اولشه