شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۲۲

جوانفکر درصدد راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 327567
هنوز نام این رسانه که احتمالا در فضای مجازی فعالیت می کند مشخص نشده است اما گفته می شود برخی نویسندگان جریان انحرافی که در زمان دولت احمدی نژاد با حقوق بسیار بالا در روزنامه ایران فعالیت می کردند، همکاران احتمالی وی در رسانه مذکور هستند.
جوانفکر درصدد راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی
خبرنگار جهان با خبر شد که علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد درصدد راه اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی است که نقد عملکرد و برنامه های دولت یازدهم را در دستور کار قرار خواهد داد.

هنوز نام این رسانه که احتمالا در فضای مجازی فعالیت می کند مشخص نشده است اما گفته می شود برخی نویسندگان جریان انحرافی که در زمان دولت احمدی نژاد با حقوق بسیار بالا در روزنامه ایران فعالیت می کردند، همکاران احتمالی وی در رسانه مذکور هستند.

گفتنی است علی اکبر جوانفکر پیش از این به دلیل توهین به مقام های عالی رتبه به یک سال حبس و ۵ سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی محکوم شد. وی همچنین به اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی در ویژه نامه "خاتون" به ۶ ماه حبس و ۳ سال انفصال از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم شده بود که نهایتا ۶ ماه از دوران محکومیت خود را در زندان گذراند.

چندی پیش در رسانه ها خبری منتشر شد که پس از جوانفکر، مدیرمسؤول وقت روزنامه ایران ماهانه ۱۲ میلیون تومان به عنوان حقوق دریافت می کرده که وی به رغم قطع همکاری با این روزنامه، تا پایان سال این مبلغ را پیشاپیش دریافت کرده است.

مرور صفحات شخصی اعضای رسانه ای جریان انحرافی در شبکه های اجتماعی، به ویژه در روزهای اخیر به گونه ای است که ادبیات ضدانقلاب را تداعی می کند. جهان نيوز از بازنشر اهانتهای این افراد به ارکان نظام معذور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مطالب خلاف موازین اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما فتنه بزرگ 88 رو فراموش کردید و گیر دادید به جناب جوانفکر؟ شما تا کی میخوایید خودیها را بکوبید و بعد دم از وحدت بزنید؟ اقلا به این فکر باشید که احمدی نژاد باید دادگاهی بشه و سران فتنه آزادانه بگردن
France
کی گفته خودیه. کسی که به جرم اهانت به رهبری میره زندان، خودیه؟
Iran, Islamic Republic of
جریان انحراف و فتنه هر دو از یک جنسند
انحراف از شما همان.... است
Germany
در سال 88 یادتان می آید که رفسنجانی چ....یا از نظر شما اهانت نبود؟
سرباز
یادم میاد یه سایت هم داشت که سر جریان برکناری وزیر اطلاعات اون موقع (مصلحی) سایتش هک شد .
البته یادمه اون موقع تو سایتش سعی میکرد اون حکم حکومتی حضرت آقا رو که در مورد برگشت مصلحی به وزارت است رو توجیه می کرد و میگفت این حکم حکومتی نیست و خلاصه داشت در مقابل این حکم مقاومت میکرد که سایتش هک شد
France
جریان انحرافی و فتنه گران ضد انقلاب هیچ تفاوتی با هم ندارند. ضدانقلاب با اسلام و حکومت دینی مخالفه و منحرفین برای رسیدن به قدرت از هر روشی ولو مخالفت با اسلام استفاده می کنند.
درود بر جوانفکر قهرمان
Iran, Islamic Republic of
آقای جوانفکر مداحی جریان انحرافی را بعهده داشت. خدا همه رو هدایت کنه.
از جمله شما
خدا شر فتنه و انحراف رو کم کنه. البته شرشان به خودشون برگشته ولی روشنگری همچنان لازمه
علی طهماسب پور
جریان انحرافی وجود خارجی نداره این ساخنه ذهن بی بصیرت بعضی اصولگراهاست چی شد که بعد انتخابات دیگر از جریان انحرافی نمشنویم که ضربه سختی خوردن ما مردم به چپ و راست نگاه نمی کنیم ملت خدمت خالصانه رو می فهمند و هر کاری کنید و هر تیتری بزنید دل مردم رو نمی توانید گمراه کنید
حق با شماست ولی ...
فساد 3000 میلیاردی
بیمه ایران
دانشگاه ایرانیان
خروج عتیقه های میراث فرهنگی
ارتباط با بیگانه از طریق خانم سطوتی
پرونده سایپا
پرونده شرکت مس
و...
اینا هم ساخته ذهن اصولگراها بود. نکنه شماهم ...
شباهت فتنه و انحراف تو اینه که هردو برای دنیا و قدرت هر کاری می کنند. از دروغ و تهمت تقلب به نظام تا اختلاس 3000 میلیاردی
خدا رو شکر از شر انحراف راحت شدیم. فتنه هم ان شاء الله با محاکمه و اعدام سران داخلیش کلا پروندش بسته میشه.
Germany
.... این افراد پشتشان گرم است و پارتی قوی دارند..
جاوید
Iran, Islamic Republic of
نه شما بلکه بسیاری از اصولگرا ها اینقدر گیر دادید به امثال خودی هاو گفتید انحرافی و... که آخرش چپی ها اومدن روی کار .حالا باید کاسه چه کنم چه کنم بدست بگیریم.
طرف هرغلطی هم کرده ، بالاخره خودیه.چرا انگ میزنید؟
احمدی نزاد و دوروبری هاش انحرافی بودن یا کسانی که با نگاه سیاسیشون انمقلاب رو به انحراف وسرمایه داری می کشونن.
احمدی نزاد و دوروبری هاش انحرافی بودن یااونایی که تو مقالاتشون به امام زمان - خدا وپیامبر و... اهانت کردن.
چرا دوره اصلاحات یادمون رفته؟
France
برادر این تفکر اشتباهه
دقیقا تفاوت اصولگرایی با اصلاح طلبان تو همینه که اصولگراها با تخلف برخورد کردند چه از خودشون بوده چه از طرف مقابل. کردان رحیمی، مرتضوی، مشایی، بقایی، احمدی نژاد، جاسبی، کرباسچی، مهدی هاشمی و...
اما اصلاح طلبان چی؟ یه نمونه بیارید از اشتباه افراد منتسب به خودشون انتقاد کرده باشند.
Iran, Islamic Republic of
کدوم انحراف داداش ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تنها جرمش اینه که به احزاب رو نداد. ما حامی احمدی نژادیم هنوز که ضربه مهلکی به خاندان هاشمی زد
United States
خب که چی؟