شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

پایان نمایشگاه مطبوعات/ از گاف مجری تا جواب سربالای وزیر و معاونش

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 252833
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حاشیه‌های مختلفی در مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
به گزارش جهان، فارس نوشت: مراسم اختتامیه نمایشگاه نوزدهم با حضور وزیر ارشاد، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان معاونت مطبوعاتی برگزار شد که حاشیه‌های بسیاری به همراه داشت.
 
* مراسم اختتامیه نمایشگاه نوزدهم رأس ساعت 15:25 دقیقه امروز 13 آبان برگزار شد و این در حالی بود که مقرر شده بود این مراسم در ساعت 15 برگزار شود که 25 دقیقه تأخیر داشت.
 
* جمعیت زیادی از عموم مردم برای شرکت در این مراسم حضور پیدا کرده بودند به نوعی که جا برای خبرنگاران، مدیران مسئول و مدیران خبرگزاری‌ها نبود.
 
* تعداد صندلی های در نظر گرفته برای این مراسم کم بود و مسئولان اجرایی نمایشگاه مجبور به اضافه کردن صندلی‌های مختلف به مراسم شدند که بازهم ناکافی بود.
 
* برخلاف مراسم افتتاحیه که جا برای میهمانان خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه در نظر گرفته نشده بود، در مراسم اختتامیه حدود 7 ردیف صندلی را به میهمانان خارجی اختصاص داده بودند و سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی با بلند کردن خبرنگاران و تغییر جای برخی از مردم، میهمانان خارجی را بر این صندلی‌ها می‌نشاند.
 
* به دلیل کمبود جا و ازدحام مردم، خبرنگاران برای پوشش این مراسم در کنار سالن ایستاده بودند که این امر مشکلاتی نیز برای آنها به وجود آورده بود.
 
* تعدادی از خبرنگاران که در انتهای سالن ایستاده بودند در حین ورود وزیر ارشاد به سالن گلایه خود را مبنی بر کمبود جا مطرح کردند که وزیر ارشاد با خنده گفت «می‌خواستید زودتر بیایید.»
 
* محمدجعفر محمدزاده نیز با کمی تأخیر پس از وزیر ارشاد به سالن مراسم آمد؛ همچنین خبرنگاران نیز گلایه خود را به وی کردند که معاون مطبوعاتی وزیر هم در جواب گفت که «چه کار کنم؟»
 
*همچنین مجری مراسم نیز عنوان نمایشگاه مطبوعات را نمایشگاه«مطبوعات و اطلاع رسانی و خبرنگاری ها» عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *