سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۰
۱
نمايندگان استان خراسان شمالی در مجلس در گفتگو با جهان مطرح كردند؛

بركات معنوي و مادي سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالي

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب: 249510
نمايندگان خراسان شمالي معتقدند كه استقبال بي نظير مردم استان از رهبر معظم انقلاب نشانه مردمي بودن نظام، مقبوليت ولايت فقيه و استحكام پايه هاي نظام اسلامي با پشتوانه مردمي است و همه توطئه هاي دشمنان را خنثي و با شكست مواجه مي كند.
بركات معنوي و مادي سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالي
به گزارش جهان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 19 مهر به استان خراسان شمالي سفر كردند و به مدت هشت روز در این استان اقامت کردند. معظم له در این سفر علاوه بر دیدار با عموم مردم در بجنورد و در روز اول سفر، طی این هشت روز با اقشار مختلف این استان اعم از روحانیون، بسیجیان، استادان و فرهنگیان، خانواده های شهدا، مسئولان و نیروهای مسلح و همچنین مردم شهرستان های اسفراین و شیروان دیدار کردند.

اين سفر هشت روزه قطعا براي مردم اين استان و همچنين رشد و ترقي و توسعه معنوی و مادی در استان موثر خواهد بود.

خبرنگار جهان در گفتگو با نمايندگان استان خراسان شمالی در خصوص ارزيابي آنها از اين سفر پربركت پرسيده است.

استقبال بي نظير مردم اقتدار نظام و ولايت فقيه را نشان داد

عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس با بيان اينكه روز ورود مقام عظماي ولايت به خراسان شمالی بهترين روز در تاريخ اين استان بوده است، تاكيد كرد كه مردم هميشه در صحنه استان هرگز اين روز را فراموش نخواهند كرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاكيد كرد: ملت ايران و بخصوص جهانيان ديدند كه مردم فقير و محروم اين استان چگونه از حضرت آيت الله خامنه اي استقبال كردند و پذيراي رهبر محبوب خود شدند.

وي با اشاره به دستاوردهاي مادي و معنوي اين سفر تاكيد كرد: استقبال با شکوه مردم استان خراسان شمالی از حضرت آیت الله خامنه ای نشان داد كه مردم، نظام جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري را دوست داشته و به آن عشق مي ورزند و هرگز ولی خود را تنها نخواهند گذاشت.

نماینده شیروان در مجلس تاكيد كرد: دشمنان از اين استقبال با شكوه خواهند فهميد كه توطئه ها و ترفندهاي آنها عليه اين نظام و مردم همواره با شكست مواجه خواهد بود چرا كه اين ملت پشت سر رهبري و مسئولان نظام ايستاده است.

عزيزي با بيان اينكه سفر رهبري به خراسان شمالي و آن استقبال بي نظير نشانه اقتدار نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه است، تصريح كرد: سوال اين است كه از كدام رهبر و مسئول كشور در جهان اينگونه استقبال مي كنند؟

وي اضافه كرد: در كنار همه اين بركات معنوي، قطعا سفر ايشان باعث رشد و توسعه استان و خدمات عمرانی و آباداني زیادی خواهد شد.

استقبال بي نظير مردم توطئه هاي دشمنان را با شكست مواجه مي كند

موسي الرضا ثروتي نماينده بجنورد در مجلس هم معتقد است كه استقبال بجنوردي‌ها و مردم استان از ولي فقيه زمان غيرقابل توصيف و بسيار با شكوه بوده و همين استقبال مشت محكمي بر دهان ياوه گويان خواهد بود.

وي با تاكيد بر اينكه مردم خراسان شمالي بار ديگر عظمت ايران اسلامي در دفاع از رهبر عزيز را به رخ جهانيان كشيدند، افزود: اين حضور مردمي در ديدار با رهبري توطئه هاي دشمنان را با شكست مواجه مي كند و به آنها مي فهماند كه ملت با رهبر انقلاب و مسئولان است.

عضو كميسيون برنامه بودجه مجلس به فرمايشات و سخنان مهم مقام معظم رهبري در جمع اقشار مختلف مردم استان اشاره كرد و گفت: ايشان در بخشي از سخنانشان اعلام داشتند كه دشمنان مي گويند فعاليت هسته اي ايران، مبناي تحريم هاست، اما اين ادعاها دروغي بيش نيست چرا كه آنها همواره از نظام اسلامي و اعتقادات اين ملت در هراس بودند.

ثروتي افزود: اين فرمايشات رهبري پيامهاي بين المللي مهمي دارد چرا كه آنها از اسلام و گسترش اين دين در جهان و ممالك اسلامي در هراس هستند.

وي با اشاره به موج بيداري اسلامي در منطقه تصريح كرد: دشمنان ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران مي خواهند انتقام گسترش دين اسلام را از ما بگيرند به همين دليل فعاليت هسته اي ايران را بهانه قرار داده اند.

نماينده استان خراسان شمالي در مجلس خطاب به دشمنان ايران افزود: اين سيل خروشان ملت در استقبال از رهبري عزيز را ببينيد و درس بگيريد. بدانيد كه اسلام دين فراگير است و دنيا بايد به سمت معنويت و عدالت بيايد.

ثروتي تاكيد كرد: اينكه ايشان مي فرمايند كه يك درصد در غرب حاكم هستند، اين يك بيدارباش و هشدارباش براي مردم جهان و غرب است.

وي افزود: فرمايشات رهبري براي نجات مردم اروپا و آمريكا از دست صهيونيست ها پيامهاي روشني داشته كه اميدواريم حاكمان غرب آنرا درك كنند.

نماینده بجنورد در مجلس تصريح كرد: رهبري تاكيد كردند كه در حال حاضر همه اروپا و آمريكا عليه ملت و نظام ما در حال توطئه هستند اما استقامت ما موجب ياس و نوميدي دشمنان مي شود كه اميدواريم اين دشمنان از ظلم و ستم دست بردارند و به سمت اسلام بروند.

لحظه شماري خراسان شمالی ها براي ورود رهبري

هادی قوامی نماینده اسفراین در مجلس هم استقبال باشکوه مردم استان از حضرت آیت الله خامنه ای را باشکوه و بی نظیر توصيف كرد و گفت: اين استقبال نشان از پايه هاي مستحكم نظام در برابر دشمنان و فتنه گران دارد و مردم نشان دادند كه نظام ولايت فقيه را قبول داشته و بر ادامه راه نظام تاكيد دارند.

وي با بيان اينكه مردم استان از مدتها قبل بی صبرانه منتظر ورود ایشان بودند و براي ورودشان لحظه شماری می کردند، افزود: اسفراین شهر تاریخی بوده و مردم اين شهر هم مردمي بافرهنگ هستند كه از رهبر معظم انقلاب به گرمي استقبال كردند.

نماینده استان خراسان شمالي در مجلس تصريح كرد: سفر ايشان موجب وحدت و همدلي بين مردم و مسئولين، وفادارای بيشتر مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي، تاكيد بر ادامه راه شهداي انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحميلي و راه امام راحل و رهبری شده است.

قوامي افزود: اين حضور تاريخي مردم در استقبال از رهبري برگ زرینی را در تاريخ انقلاب اسلامي و استان خراسان شمالي رقم زد.

وی با اشاره به تبعيت مردم استان از فرامين رهبري افزود: سفر ايشان به اين خطه از ميهن برکات معنوی و مادی زیادی به همراه دارد و براي ما حضور و بركات معنوي اين سفر بيشتر ارزش دارد.

نماینده استان خراسان شمالي در مجلس گفت: حال و هواي معنوي استان چه پيش از آغاز سفر و چه در طول سفر و شور و شوق وصف ناشدني ايجاد شده در بين مردم براي ما مسئولين بسيار مهم و باارزش است و همين كه اين سفر به اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان انجاميده خود يك نعمت بزرگي محسوب مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
من اهل بجنورد هستم تا حالا تو عمرم همچین جمعیتی که 19 مهر دیدم ندیده بودم. سلام و درود خدا بر امام خامنه ای