چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

شرط لازم برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 247515
دبیر‌کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: به طور حتم کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دارندباید به گفتمان، برنامه و همکاران خود توجه داشته باشند.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط حضور نامزدهای ریاست جمهوری به انتخابات سال آینده گفت: معتقدم افرادی که قصد دارند در انتخابات سال آینده نامزد شوند، باید بر اساس گفتمان شفاف و ادبیات مشخصی که پیام روشنی را در حوزه داخلی و خارجی دارد به عرصه رقابت پا بگذارند.

وی افزود:‌ نامزدهای انتخاباتی باید با یک گفتمان مشخص، برنامه‌ای منسجم را تدوین کنند که ماحصل آن به صورت مشخص پاسخگوی ابعاد جدید موجود در جامعه و پیچیدگی‌هایی که جمهوری اسلامی ایران با آن رو به رو است باشد تا در قالب آن پیشرفتی همه جانبه جهت تحقق آرمان‌هاب انقلاب اسلامی و شکل گیری جامعه اسلامی که در آن رفاه کافی در کنارعدالت و معنویت رخ‌نمایی کند صورت گیرد.

زاکانی تصریح کرد: به طور حتم کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دارند باید در کنار بیان گفتمان و دقت در ارائه برنامه جامع توجه به همکاران و عناصر پیرامونی خودشان را آنگونه حفظ کند که در نمای بیرونی و در مقابل مردم یک پیام مشخصی از صداقت،تعهد و کارآمدی را ارائه دهند از این رو باید از فردمحوری پرهیز کنند و توجه به گفتمان، برنامه و همکاران خود را مدنظر قراردهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا کنه اینطوری باشه
امیدواریم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل جبهه متحد باید دارای برنامه باشند .!یه سوال از آقای دکتر دارم اونم اینه که جایگاه رهپویان در مجلس چیه ؟ چه قدر هم موفق بودید . البته به خاطر با برنامه بودنتونه دیگه ...
اقای زاکانی... احمدی نژاد هرکس را حمایت کند ریئس جمهور اینده ایران است.انشاا...