شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بان‌کی‌مون حسابی سر كار گذاشته ‌شد!

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 247318
دبيركل سازمان ملل قرباني تماس شيطنت آميز دو كمدين كانادايي شد كه خود را به جاي نخست وزير كانادا جا زده و وي را سر كار گذاشتند!
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، به نقل از پايگاه اينترنتي راشاتودي، سباستين ترودل و مارك آنتوان اودت، كمدين‌هاي يك برنامه راديويي در كانادا هستند كه شخصيت‌هاي مشهور سياسي و هنري را قرباني تماس‌هاي تلفني طنز آميز در برنامه خود مي‌كنند. اين دو كمدين كه برنامه راديويي آنها از شهرهاي مونترال و كبك كانادا پخش مي‌شود و شهرت زيادي دارند اين بار بان كي مون، دبيركل سازمان ملل را قرباني برنامه خود قرار دادند. آنها اظهار داشتند روز چهارشنبه به منظور برقراري ارتباط با بان كي مون حدود نيم ساعت تلاش كرده و نزديك به ۱۲ تماس تلفني برقرار كرده‌اند كه در نهايت در مجمع عمومي سازمان ملل توانستند با وي مكالمه داشته باشند. بان كي مون در جريان يكي از نشست‌هاي خود با رهبران جهان بود كه به تماس تلفني جعلي پاسخ داد.
 
در جريان اين گفت‌وگوي پنج دقيقه‌‌اي كمديني كه خود را به جاي نخست وزير كانادا جا زده بود به سبب حضور پيدا نكردن در مجمع عمومي سازمان ملل از بان كي مون عذرخواهي كرد و علت آن را شانه كردن موهايش با چسب قطره‌اي ذكر كرد! اين دو كمدين كانادايي همچنين از بان كي مون خواستند تا با رئيس اتحاديه ملي هاكي كانادا صحبت كند تا تيم‌ هاكي شهر كبك از كلرادور باز گردد! ظاهرا پس از طرح اين گفته‌ها بان كي مون شك مي‌كند به اين كه يك جاي كار مي‌لنگد و مي‌پرسد: ببخشيد آيا اكنون من با استفان هارپر، نخست وزير كانادا صحبت مي‌كنم؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *