پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

پورمحمدی: چرا انتظار ايجاد مي‌كنيد؟

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 245677
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: تهمت‌ها و فحش‌ها تاوان مبارزه با فساد است، مديراني كه اشتباه مي‌كنند نبايد پيغام و پسغام بدهند.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام پورمحمدي طي سخنراني در جمع عزاداران هيات راهيان عاشورا و زمندگان اسلام در تبريز اظهار داشت: مردم زلزله زده تبريز انتظار ندارند 2 ماهه مسكن خود را تحويل بگيرند.
 
رئيس سازمان بازرسي كل كشور افزود: اين كه در زلزله لرستان طي يك سال بيش از 20هزار مسكن ساخته و تحويل زلزله زدگان داده شد نشان از مديريت قوي كشور دارد، الآن هم اين توان وجود دارد. مسئولين نيز به اين موضوع توجه داشته و تلاش مي‌كنند مشكل مسكن زلزله زدگان آذربايجان را حل كنند. اما در كنار آن هم عيب‌هايي است، مثلا گفته مي‌شود 2 ماهه مسكن زلزله زدگان را تحويل مي‌دهيم. چرا چنين سخني گفته مي‌شود؟! مردم انتظار ندارند كه دو ماهه مسكن خود را تحويل بگيرند.
 
وي تصريح كرد:چرا انتظار ايجاد مي‌كنيد؟! بايد به مردم درست وعده داد، بايد محاسبه شود كه چه تعداد مسكن ويران شده است؛ خاك برداري، فونداسيون و. . . اين تعداد مسكن چقدر به طول مي‌انجامد؛ سختي كار در زمستان نيز محاسبه شود و بعد وعده تحويل مسكن مطرح شود.
 
حجت الاسلام پورمحمدي ادامه داد:  بعد از اين‌كه اين وعده داده شد برخي اعلام كردند كه دولت ناتوان است، خير؛ مديران ما توانا هستند. مديران ما با اين بحران ها و چگونگي حل آن آشنا هستند. من به واسطه تجربه‌اي كه در وزارت كشور داشتم بسياري از سازمان‌هاي مديريت بحران دنيا را مي‌شناسم و توانايي آنان را مي‌دانم. توانايي ما در اين زمينه از آنان بيشتر است، فقط يكسري ضعف در اظهار نظر داشته و نبايد وعده داد.
 
اين تهمت ها و فحش ها تاوان مبارزه با فساد است/مديراني كه اشتباه مي‌كنند نبايد پيغام و پسغام بدهند
 
وي در مورد تهمت و افتراها در شرايط فعلي كشور گفت: تمام حرف سازمان بازرسي تقويت مديران است،اگر با فساد مبارزه مي‌كنيم به خاطر اين است كه فساد بلاي جان جامعه است.
 
رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطرنشان كرد: چون با فساد مبارزه مي‌كنيم بايد تاوان آن را نيز بدهيم. بايد فحش و تهمت‌هاي ديگران را بشنويم، اين تهمت‌ها و فحش‌ها تاوان مبارزه ما با فساد است، آن فردي كه فسادش را شناسايي و پرونده‌اش را به دادگاه مي‌فرستيم نبايد انتظار داشته باشيم ما را حلوا حلوا كند؛ مديراني كه اشتباه مي‌كنند نبايد پيغام و پسغام بدهند. ملت ايران آبروي خود را در مسير ارتقاء كشور گذاشته است و مسئولين هم بايد در اين مسير حركت كنند. نياز نيست مسئولين وعده خلاف بدهند. اگر مسئولين با مردم صادقانه برخورد كنند بين مردم عزيز خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *