چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

نبویان ازخیانت اصلاح‎طلبان به نظام گفت

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 244394
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران حرف‎های جدیدی را به عالم عرضه کرده به طوری که تمام نظام‎های دنیا را به چالش کشیده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‎الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هسته‎ای که در جوار گلزار شهدای گمنام در تپه‎نورالشهدا گرگان برگزار شد اظهار داشت: جوانان و مسئولان این نظام باید توجه داشته باشند که شهدا برای چه چیزی شهید شدند و برای چه دشمنان هشت سال جنگ را بر این ملت تحمیل کرد و چرا در 33 سال گذشته رژیم طاغوتی فرو ریخت.
 
وی تصریح کرد: آمریکا و کشورهای پیشرفته کودتاهای مختلفی از جمله کودتای نوژه و کودتای قطب‎زاده را بر ایران تحمیل کردند اما جرم ایران چه بود که آمریکا و اسرائیل دست از سر این کشور برنداشته و هنوز هم بر نمی‎دارد و 37 کشور دنیا علیه یک کشور برخواستند، این ملت مظلوم مگر چه کرده که باید این همه مورد هجوم قرار بگیرد اما شهدای ما جانانه و مردانه در مقابل زیاده‎خواهی‎های دشمنان ایستادند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا در اوج هستند افزود: جوانان این انقلاب در برابر دشمنان دیوار گوشتی درست کردند و دشمنان که می‎دیدند این کشور به راحتی سرنگون نمی‎شود از طریق فشارها، تحریم‎ها و ترورها وارد میدان شدند.
 
نبویان با تاکید بر اینکه دشمن از دیرباز با طراحی فتنه‎ها علیه ایران برخواسته است خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری از سال 1368 دشمن دو برنامه 10 ساله طراحی کرد که 10 سال اول، در تیرماه سال 1378 در کوی دانشگاه، اصلاح‎طلبان علیه نظام راه انداختند و در فتنه 1388 نیز چه خیانت‎ها که اصلاح‎طلبان به این نظام، انقلاب و شهدا نکردند و مردم نیز این فتنه‎ها را هیچگاه از یاد نخواهند برد.
 
وی یادآور شد: برخی با شعار پیروی از خط امام (ره) با دشمن‎ترین دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل دست دادند اما جرم این ملت چیست که باید این همه شهید و کشته بدهد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون در اوج تحریم قرار داریم متذکر شد: صادرات را از ایران منع کردند، ایران را تحریم کردند و بوش اعلام کرده که باید تمام ملت ایران را از بین ببریم.
 
نبویان به دو دلیلی که دشمن در ایجاد تحریم به ملت ایران وارد کرده است اشاره کرد و افزود: از عصر رنسانس به بعد دنیای مدرن انحصارهایی را به وجود آورد و این انحصارها در زمینه‎های پزشکی، تکنولوژی، هسته‎ای، هوا فضا، سلول‎های بنیادی بوده است و ملت ایران آنقدر در این زمینه‎ها رشد کرد و این انحصارها را شکست و دشمن به مقابله با ایران پرداخت اما همه می‎دانیم که این دلیل اصلی نبوده است چرا که پاکستان نیز از این پیشرفت‎ها برخوردار بود.
 
وی ادامه داد: عزت کشور ما در ایران، پول و خاک نیست بلکه مشکل دنیای مدرن، با اسلام و اندیشه اسلامی است اینکه سیاست دنیا و اقتصاد دنیا با مدیریت اسلامی اداره شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران در مقابل همه دنیا یک تنه ایستاده است اظهار داشت: دشمنان فقط اسلام مدنظرشان است بنا به فرموده مقام معظم رهبری «دشمن از ایران هسته‎ای نمی‎ترسد بلکه از ایران اسلامی می‎هراسد» دشمن می‎خواهد مکتب امام صادق (ع) را از ما بگیرد اما ملت ایران همواره ثابت کرده که ذره‎ای در مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *