سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تشکر 214 نماینده مجلس از رهبر معظم انقلاب

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 243755
214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب از برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش جهان، در نامه این نمایندگان به رهبر معظم انقلاب که که علیرضا منادی عضو هیات رییسه مجلس آن را در پایان جلسه علنی قرائت کرد، آمده است : برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد با مدیریت توانمند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و حضور غرورآفرین حضرتعالی در این اجلاس نشان از اعتماد بین‌المللی‌ به نظام و ملت ایران و انزوای دشمنان ملت و نظام دارد.
 
در این نامه خاطرنشان شده است : دنیا شاهد بود که با وجود تمام تلاش‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آنها، شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در تهران با حضور کم‌نظیر اعضا در همه سطوح سران، وزرای خارجه و کارشناسان ارشد، شایستگی مدیریت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را به رخ قدرت‌های سلطه‌گر کشاند.
 
این نامه می افزاید : نمایندگان مجلس شورای اسلامی لازم می‌دانند ضمن تبریک موفقیت بزرگ نظام و ملت ایران به محضر حضرتعالی در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ دیپلماتیک، از همه برگزارکنندگان اعم از مجریان، به ویژه دستگاه دیپلماسی، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، نیروهای بسیجی و همچنین همکاری صمیمانه مردم تقدیر و تشکر کنند.
 
بر اساس این نامه ، مجلس شورای اسلامی مصمم است تا همه توان خود را برای تحقق منویات حضرتعالی و مصوبات اجلاس به ویژه تأسیس دبیرخانه به کار گیرد و از دست‌اندرکاران حمایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *