جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حمایت نماینده اردن از مواضع رهبرانقلاب

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 242132
فرستاده ويژه پادشاه اردن در اجلاس تهران گفت: ما خواهان منطقه‌اي عاري از سلاح‌هاي كشتارجمعي هستيم.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، شاهزاده حسن بن‌ طلال در نشست صبح دومين روز از اجلاس جنبش غيرمتعهدها با قدرداني از بيانات مقام معظم رهبري در اجلاس و تبريك به جمهوري اسلامي ايران به دليل عهده‌دار شدن رياست جنبش نم اظهار كرد: اگر جنبش غيرمتعهدها قصد دارد در خصوص موضوعات خاص كار كند يك پيشنهاد من كاركردن بر روي موضوع امنيت است. ما همواره خواهان منطقه‌اي عاري از سلاح‌هاي كشتارجمعي هستيم.
 
فرستاده پادشاه اردن با اشاره به وضعيت فلسطين گفت: محمودعباس در اظهارات خود گفت كه به هيروشيما رفته و تبعات استفاده از سلاح‌هاي كشتارجمعي را ديده است، ما مي‌دانيم كه اگر سلاح‌هاي كشتارجمعي مورد استفاده قرار گيرد به منزله نابودي طرفين خواهد بود.
 
وي خاطرنشان كرد: امروز اكنون17 درصد كل آوارگان جهان را مسلمانان تشكيل مي‌دهند؛ ما به عنوان مسلمان چه كاري براي آنها كرده‌ايم؟ كشورهاي منطقه بايد در اين زمينه كاري كنند و ما بايد شكاف ميان حرف و عمل را از بين ببريم.
 
وي در ادامه گفت: ايران نه تنها ميزبان اجلاس جنبش غيرمتعهدها است شايد بتوان گفت كه ايران ميزبان بزرگترين پناهندگان از جمله از كشورهاي افغانستان و عراق است. بنابراين بايد مساله مهاجرت جدي گرفته شود و بررسي و اقدام در اين خصوص مي‌تواند يكي از دستاوردهاي اجلاس تهران باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *