پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

استکبار حیرت زده است

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 242160
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه کشورهای سلطه گر تلاش برای عدم حضور کشورها در اجلاس غیرمتعهدها در تهران را داشتند، اظهار داشت: حضور کشورهای بزرگ در اجلاس تهران، سبب حیرات استکبار جهانی شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری اظهار داشت:‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند که بان‌ کی مون به تهران نیاید.
 
وی افزود: در نهایت نتانیاهو به بد و بیراه گفتن به کسانی پرداخت که برای برگزاری این اجلاس وارد تهران شدند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کشورهای بزرگ در اجلاس نم شرکت کردند و این مایه اعجاب است، تصریح کرد: علاوه بر این دستاوردها، سخنان رهبری در این اجلاس باید منشور و یک دستورالعمل برای غیرمتعهدها باشد.
 
طبرسی یادآور شد: این اجلاس به صورت مستقل و آزاد برگزار می‌شود در صورتی که سازمان ملل، یک سازمان معیوب، قدیمی، سنتی و انحصاری است که حق وتو دارد و در دست قدرت‌های بزرگ است.
 
وی با بیان اینکه باید اتاق فکر جهان را از مستکبران و آدم‌کشان آمریکا، صهیونیست و اروپا گرفت افزود: قدرت باید بر اساس تساوی بوده و مدیریت باید مشارکتی باشد و صرفا عده‌ای خاص اظهار نظر نکنند.
 
طبرسی با اشاره به اینکه فلسطین مسئله روز جهان است، ادامه داد: ‌تولد جدید جهانی باید با هندسه جدید به وجود بیاید.
 
وی با اشاره به جاری شدن سیلاب هفته گذشته در میاندرود، تصریح کرد:‌خسارت‌های این سیل جبران شود و مسئولان بیشتر دقت کنند.
 
طبرسی گفت: سپاه مازندران در شهرستان هریس و برای هموطنان زلزله‌ زده 100 واحد مسکن احداث می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *