سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰

انتخاب دقیق قاری و 'احسنت' رهبر انقلاب

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 241950
آیین گشایش شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیر متعهدها ساعت 10 و 35 دقیقه صبح پنجشنبه با ورود مقام معظم رهبری و روسای قوای مجریه ، قضاییه ؛ مقننه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محل سالن اجلاس رسما آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا؛ همزمان با ورود مقام معظم رهبری به سالن اجلاس ، سرود جمهوری اسلامی ایران به طور زنده در حضور میهمانان اجرا شد.
 
پس از پایان اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ؛ ˈ‌کریم منصوری ˈ‌قاری بین المللی کشورمان به تلاوت آیات نورانی قران مجید پرداخت.
 
منصوری که در بسیاری از نشست های مهم بین المللی کشورمان به تلاوت قران پرداخته است ، امروز آیه ای از سوی مبارکه نساء را برای قرائت انتخاب کرده بود.
 
ˈ یاأیها الناس اتقوا ربکم الذی خلقکم من نفس واحدة وخلق منها زوجها وبث منهما رجالا کثیرا ونساء واتقوا الله الذی تساءلون به والأرحام إن الله کان علیکم رقیبا ˈ آیه ای از مصحف شریف بود که قاری مراسم به زیبایی هرچه تمامتر آن را تلاوت کرد.
 
مقام معظم رهبری در پایان تلاوت قران کریم ، با بیان ˈ‌ احسنتم ˈ‌ از تلاوت زیبای کریم منصوری تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *