يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

جلالی هنوز حاضر به استعفا نشده است

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 240914
روز گذشته منابع خبری از قول پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون رهروان از استعفای کاظم جلالی از سمت دبیر منطقه 10 دانشگاه آزاد خبر دادند، اما گویا وی هنوز حاضر به دل کندن از این کرسی نشده است.
دبیر منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی استعفای رئیس این منطقه را که به نمایندگی در مجلس نهم شورای اسلامی فعالیت دارد، تکذیب کرد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، هادی همتیان - دبیر منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتشار خبر استعفای کاظم جلالی رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد در برخی سایتها تصریح کرد: این خبر شایعه ای بیش نیست.
 
وی گفت: به عنوان دبیر منطقه 10 می گویم که این خبر شایعه است و ما بدون هیچ مشکلی در منطقه کارمان را به صورت فعال انجام می دهیم و رئیس منطقه هم در سمت خود حضور دارد.
 
به گزارش مهر، کاظم جلالی پیش از این اعلام کرده بود که علاقه ای به حضور در این سمت نداشته و تنها با پیشنهاد فرهاد دانشجو - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه 10 که شامل استان سمنان یعنی حوزه انتخابیه وی در مجلس هم می شود، مجبور به تقبل این سمت شده بود.

اما گویا وی هنوز حاضر به دل کندن از این کرسی نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
آقا جلوی این چند شغله ها را بگیرید . فرزندان دکتر و فو ق لیسانس ما بی کارند . در شهر ما بازنشسته هایی را می توانی پیدا کنی که چندین شغل دارند .