جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
پس از گزارش جهان صورت گرفت؛

برخورد نیروی انتظامی با متخلفان ورزشگاه آزادی

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 240337
با توجه به این حضور ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی اتفاقات تلخ چند هفته قبل مشاهده نشد تا ...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، شب گذشته(یکشنبه) و در حاشیه دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه آزادی با حضور خود در برخی جایگاهها به کنترل فضا پرداخته و با برخی متخلفان برخورد کردند.

حدود دو هفته قبل خبرنگار ورزشی جهان در گزارشی به حضور افراد معتاد در تونل منتهی به جایگاههای 21 و 22 ورزشگاه آزدی و استعمال مواد مخدر در این محل اشاره کرد که بازتاب هایی را در پی داشت و مسوولان ورزشگاه آزادی قول پیگیری های لازم را در این زمینه دادند.

در گزارش مورد نظر که به حاشیه دیدار استقلال و ذوب آهن از هفته چهارم لیگ برتر مربوط می شد از برخی بی توجهی ها انتقاد شده بود اما خوشبختانه شب گذشته ماموران نیروی انتظامی با حضور پررنگ خود در برخی بخش های ورزشگاه آزادی ضمن کنترل دقیق و تحت نظر قرار دادن این بخش ها با افرادی که قصد تخلف داشتند برخورد کرده و چند نفری نیز دستگیر شدند تا از این پس شاهد فضای سالم تری در این محل باشیم.

این اقدام به موقع نیروی انتظامی در کنار پیگیری های مسوولان ورزشگاه آزادی جای تقدیر دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *