پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱
کسب دهمین مدال برای کاروان ایران؛

گودرزی به مدال نقره دست یافت

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 238806
نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان مدال نقره این وزن را در بازی‌های المپیک 2012 لندن از آن خود کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده و صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دورهای دوم و سوم مقابل ترزی‌یف از بلغارستان و تیگی‌یف از ازبکستان، در مرحله نیمه‌نهایی هم از سد نماینده مجارستان گذشت و به فینال رسید.

وی در دیدار پایانی این وزن در 2 تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل جردن باروس، دارنده طلای 2011 جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

صادق گودرزی یک بار در فینال جهانی 2011 و یک بار هم در جام جهانی 2012 مغلوب این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی شده بود. باروس در نیمه‌نهایی موفق به شکست دنیس چارگوش دارنده 2 مدال طلای 2009 و 2010 جهان از روسیه شده بود.

کشتی‌گیر وزن چهارم کشورمان که 3 مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را در 2 تایم و با نتیجه 8 بر یک شکست داده بود. وی در دور سوم هم مقابل تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک 2008 پکن در 2 تایم و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. گودرزی در نیمه‌نهایی نیز در 2 تایم و با نتیجه 4 بر صفر از سد گابور هاتوش، دارنده مدال برنز 2010 جهان از مجارستان گذشت و مقتدارنه گام در فینال گذاشته بود.

صادق گودرزی که مدال برنز 2009 جهان، نقره 2010 و 2011 مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با این مدال کارنامه افتخاراتش درخشان‌تر از گذشته شد.

مدال‌های برنز این وزن هم به سوسلان تیگی‌یف از ازبکستان و دنیس چارگوش از روسیه رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی با غیرت و قشنگ کشتی میگرفت
دمش گرم آفرین به غیرتش