شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

فراخوان ۳۰ هزار جهادگر برای کمک‌ به سیل‌زدگان‌

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 880746
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته که در شهرستان‌های مشهد، بینالود، چناران، گلبهار،فیروزه،فریمان دچار بارندگی و سیل بودیم گروهای جهادی در اولین فرصت فراخوان شدند.
فراخوان ۳۰ هزار جهادگر برای کمک‌ به سیل‌زدگان‌
به گزارش جهان نيوز، محمد روحانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهارداشت: با توجه به بارندگی بی سابقه 24 ساعت گذشته و جاری شدن سیل در مشهد و برخی از شهرستانها پیام صوتی به 30 هزار جهادگر ارسال شد تا در اولین فرصت خود را جهت کمک رسانی به منناطق سیل زده برسانند، در حال حاضر150 گروه جهادی مشغول خدمت رسانی هستند.
 
وی افزود: فرمانده 5 نصر،گردان فاتحین، بسیج ناحیه حر، عمار، سایر نواحی مشهد، یگان ویژه نیروی انتظامی، نیروهای ارتش،پاکبانان شهرداری اولین گروه جهادی در دقایق اولیه وقوع سیل در خیابان سپاه و سیدی بودند.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: متاسفانه وسایل زندگی اهالی محل تخریب شده و امیدواریم بتوانیم در تامین وسایل و مرمت منازل آسیب دیده از سیل کمک کنیم تا به همت گروه‌های جهادی وضعیت به قبل از حادثه بازگردد.
 
روحانی با توجه به خسارت ناشی از سیل روز گذشته در مشهد افزود: از خیرین و مردم دعوت می‌کنم کمک کنند تا بتوانیم حجم بیشتری از وسایل مردم را تامین کنیم. 
 
وی در خصوص حضور گروه‌های جهادی در منطقه ادامه داد: 150 گروه در سطح استان، به دعوت مجمع جهادگران استان مشغول خدمت هستند و نظافت منزل، تامین غذا، حمل و نقل از جمله اقدامات گروه های جهادی تا الان بوده است.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی عنوان کرد:شهروندان می‌توانند به منظور کمکبه مردم سیل زده کمک های خود به گروه‌های جهادی محلات و ادارات تحویل دهند.
https://jahannews.com/vdcaywnai49na01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaywnai49na01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *