پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

"خفتی غیرقابل تحمل" برای اسراییل

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 236858
روزنامه صهیونیستی"معاریو" فیلم عملیات به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست توسط نیروهای جنبش حزب‌الله لبنان را "خفتی غیرقابل تحمل" توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از المنار، مطبوعات رژیم صهیونیستی به پوشش خبری مربوط به فیلم به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست توسط نیروهای حزب‌الله در سال 2006 در خلة ورده پرداختند.

بر اساس این گزارش روزنامه معاریو در واکنش به انتشار این فیلم با عنوان "خفتی غیرقابل تحمل" نوشت: مهم‌ترین مسئله در این فیلم این است که عملیات بدون هیچ دشواری و مقاومتی انجام شده است.

این روزنامه نوشت: مهاجمان مطمئن بودند که این ماموریت انجام خواهد شد و هیچ کس توانایی ممانعت از اجرایی آن را ندارد، این فیلم نشان می‌دهد که چگونه خرابکاران موفق شدند در طول‌ ماه‌ها با ارتش بازی کرده و برای سربازان آن تله بگذارند و برای کشتن و ربودن آنها طرح‌ریزی کنند بدون آنکه حتی یک گلوله به سمت آنها شلیک شود.

معاریو همچنین در تحلیل محتوای فیلم نیز نوشت: خرابکاران فکر همه جزئیات عملیات را کرده‌اند و به عنوان مثال یکی از آنها نشان قرمز رنگی دارد که هدف از آن خاموش کردن آتشی است که احتمال وقوع آن در هامر وجود داشت.

این روزنامه همچنین افزود: لحظات بعدی فیلم بیشتر باعث عصبانیت می‌شود زیرا افراد مسلح در حال دویدن به سمت خودرو هستند بدون اینکه هیچ مزاحمی وجود داشته باشد و فاصله‌های آنها نیز کاملا شبیه به نظریه جنگی ویژه ارتش اسرائیل یعنی فاصله 4 تا 5 متر بین یکدیگر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *