پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

سپاهان و صبا ۶ امتيازي شدند

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 235924
تيم فوتبال سپاهان با پيروزي مقابل فولاد در كنار فجر سپاسي در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، در ادامه بازي‌هاي هفته دوم ليگ برتر از ساعت ۲۲ امشب ۶ ديدار همزمان در شهرهاي مختلف كشور برگزار شد.

تيم فوتبال سپاهان مدافع عنوان قهرماني كه در اهواز به مصاف فولاد رفته بود در نهايت با نتيجه ۳ بر يك ميزبان خود را شكست داد.

رادومير يالوويچ (۲۰)، اميد ابراهيمي (۳۷) و جواهير سوكاي (۷۶) براي زرد‌پوشان سپاهان گلزني كردند و تك گل فولاد را اسماعيل شريفات (۴۲) درون دروازه حريف جاي داد.

نفت تهران دست به كار بزرگي زد و در خانه مس كرمان با يك گل مقابل اين تيم به پيروزي رسيد. محمدحسين مهرآزما (۱) تك گل پيروزي‌بخش شاگردان منصور ابراهيم‌زاده را به ثمر رساند تا مس كرمان با قبول دومين شكست پياپي خود بار ديگر همانند فصل گذشته شرايط نامناسبي پيدا كند.

اما در انزلي ديدار تيم‌هاي ملوان و نفت آبادان ۴ گل در بر داشت كه سهم هر تيم مساوي بود. جلال رافخايي (۱) و پژمان نوري (۷۶) گل‌هاي ملوان را به ثمر رساندند و براي نفت آبادان هم روح‌الله عرب (۵۳) گلزني كردند.

پيكان كه در ورزشگاه تختي تهران ميزبان تراكتورسازي بود با نتيجه يك بر يك مقابل اين تيم متوقف شد. حميد ديوسالار (۵۲) براي شاگردان عبدالله ويسي و احسان حاج‌صفي (۸۲) براي قرمزپوشان تراكتورسازي گلزني كردند.

ذوب آهن كه در اصفهان به مصاف صباي قم رفته بود در حالي كه با يك گل از حريفش پيش بود در نهايت بازي را دو بريك واگذار كرد. سينا عشوري (۵۲) براي اصفهاني‌ها و ميلاد نوري (۸۲ و ۹۱) براي صبا گلزني كردند.

همچنين ديدار تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و داماش گيلان در نهايت با تساوي بدون گل پايان يافت تا دو تيم امتيازها را تقسيم كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آخرين ديدار اين هفته هم استقلال از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف سايپا رفته كه نتيجه اين بازي تا دقيقه ۶۵ يك بر صفر به سود سايپا در جريان است. تك گل سايپا را اسحاق سبحاني (۶۳) به ثمر رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *