جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
پیروزی شاگردان جلالی و ادامه روند صعودی صبای قم

برد سایپا و صبا و توقف سپاهان

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 461055
در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر سایپا در تهران با ۴ گل استقلال اهواز را در هم کوبید و صبای قم توانست با یک گل بر ملوان چیره شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر سه دیدار از ساعت ۱۵:۱۵ در شهرهای مختلف برگزار شد.

سایپا ۴ – استقلال اهواز یک

شاگردان مجید جلالی که هفته گذشته هم توانسته بودند استقلال را در آزادی متوقف کنند این بار مقابل استقلال اهواز با ۴ گل به پیروزی رسیدند تا موقتا به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کنند. شاگردان علی حنطه هم کماکان با ۶ امتیاز به انتهای جدول میخکوب شده‌اند. در این بازی برای شاگردان مجید جلالی، میلاد میداودی (۲۶)، سجاد مشکل‌پور (۳۱)، جواد نکونام (۳۴) و علی زینالی (۴۱) گلزنی کردند و در دقیقه ۶۷ سجاد مشکل‌پور از این تیم اخراج شد.

صبای قم یک – ملوان صفر

صبای قم که از ابتدای لیگ روند نسبتا رو به رشدی را طی کرده و این روزها با علی دایی در بالای جدول قرار دارد بار دیگر با یک نتیجه نزدیک و با یک گل تیم حمید استیلی یعنی ملوان را در قم شکست داد تا این تیم هم با یک پله صعود به رتبه سوم جدول برسد. ملوان هم با پذیرفتن سومین شکست متوالی، به رتبه یازدهم جدول سقوط کرد. تک گل شاگردان دایی را جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند. قاسم دهنوی از صبا و مازیار زارع از ملوان در این بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین پژمان نوری کاپیتان ملوان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

سپاهان صفر – راه آهن صفر

زردپوشان اصفهانی هم در این هفته نتوانستند مقابل یک تیم دیگر از لیگ برتر به توفیقی دست یابند و این بار راه آهن آنها را در نصف جهان متوقف کرد. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شرایط برای سپاهان بدتر شود. سپاهان پس از ۱۴ بازی با ۲۱ امتیاز در رتبه هفته جدول قرار دارد و راه آهن نیز با ۱۱ امتیاز کماکان در رتبه سیزدهم جای گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *