شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

حملات موشكي اسرائيل به سوريه

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 235801
ژنرال ارتش اردن خبر داد که رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته بارها جنوب سوریه را با چندین موشک هدف قرار داده است تا دولت سوریه به استفاده از سلاح سنگین در بحران کنونی متهم شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شبکه المیادین نوشت: "حسین البس" سرلشگر بازنشسته ارتش اردن اعلام کرد که حملات موشکی طی چند ماه گذشته به درعا توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است.

البس که بازنشسته نیروی هوایی ارتش اردن است و در شمال این کشور در حال ماموریت بوده، خبر داده که شاهد شلیک موشک های اسرائیلی از بلندی‌های جولان به جنوب سوریه بوده است.

این سرلشگر ارتش اردن تاکید کرده که حتی زمان شلیک این موشک ها را یادداشت کرده و برخی از آنها در ماه گذشته (ژوئن) بوده است.

ژنرال البس تصریح کرد که این حملات نشان می دهد که اسرائیل به دنبال تشدید بحران در سوریه است و زمانی که موشک های اسرائیلی به درعا می‌خورد رسانه های عربی و غربی ارتش سوریه را متهم به کارگیری سلاح‌های سنگین می‌کردند.

سوریه از 15 ماه قبل درپی دخالت‌های برخی کشورهای غربی و عربی شاهد درگیری‌ها و ناآرامی هایی بوده که طی روزهای اخیر ارتش این کشور تلاش گسترده‌ای برای آرام کردن اوضاع را به اجرا درآورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *