جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

مگر بچه‌بازی است که با قلعه‌نویی قهر کنم؟

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 235468
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که شایعه قهرش با قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد.
به گزارش جهان، علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعاتی که پیرامون قهر او با سرمربی استقلال شنیده می‌شود اظهار داشت: این حرف‌ها دیگر چیست؟ مگر بچه‌بازی است که با قلعه‌نویی قهر کنم؟ باشگاه به این بزرگی را ما باید اداره کنیم و باید جوابگوی همه باشیم و اینگونه مسائل اصلاً صحت ندارد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید ماجرای عدم حضور مجیدی در استقلال در آستانه بازی با سایپا به مجموعه تیم ضربه وارد کند، عنوان کرد: این حرف درست است. مجیدی یک استقلالی است و وقتی با او صحبت کردم گفتم تو چند سال کاپیتان استقلال بودی و حقت است که کاپیتان باشی. این بخش اول صحبت‌های من با مجیدی است، اما در بخش دوم باید بگویم حالا که این اتفاق نیفتاده نباید از نام تو سوء‌استفاده شود که عده‌ای استقلال را تحقیر کنند. نظر سرمربی این بوده که نکونام کاپیتان باشد اما ما همیشه تو را کاپیتان می‌دانیم و امیدوار هستم که سال آخر فوتبالت را در استقلال تمام کنی و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد. حالا هم با اضافه شدن نکونام تیم ما خیلی بهتر شده و با انگیزه به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه همچنان تمرینات این تیم قبل از افطار برگزار می‌شود گفت: ما تنها تیمی نیستیم که قبل از افطار تمرین می‌کنیم اما همه روی ما زوم می‌کنند. شرایطی را مهیا کردیم که بازیکنانمان برای افطار در همان کمپ باشگاه روزه خود را باز کنند و باز هم در تلاش هستیم زمینی را فراهم کنیم که تیم بعد از افطار تمرین کند. هرچند در تهران فعلاً زمین خالی وجود ندارد.
 
فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی استقلال حل شد یا خیر تاکید کرد: هنوز این اتفاق نیفتاده و می‌دانم وزیر ورزش به فکر ما هم هست اما از صبح امروز دو جلسه را برگزار کردم و به امید خدا تا آخر هفته اسپانسر استقلال مشخص می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که یعنی استقلال در بازی چهارشنبه هم اسپانسر نخواهد داشت، گفت: به امید خدا تیم با اسپانسر به زمین می‌رود.
 
فتح‌الله‌زاده در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اعتراض اهالی فوتبال به عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی صدا و سیما تصریح کرد: ضرغامی شخصی است که سابقه فرهنگی دارد و من او را از زمان حضور در وزارت ارشاد می‌شناسم. حالا هم از او خواهش می‌کنم که کار را به رده‌های میانی نسپارد و خودش وارد شود. می‌دانیم که او بودجه ندارد اما اگر مساعدت کند باشگاه‌ها هم با او همکاری می‌کنند چون با این شرایط تیم‌ها ضربه می‌خورند. من با شناختی که از ضرغامی دارم مطمئن هستم او مشکل را حل خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چه سری هست که دو نفر با هم مشکل دارند می گذارند کنار هم کار کنند و طرفدار این بین ضرر میکنه