جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حجازی:

حق با فتح الله زاده است نه قلعه نویی

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 410770
مربی سابق استقلال در میان اختلاف به وجود آمده بین سرمربی آبی ها و مدیرعامل سابق باشگاه به دفاع از فتح الله زاده پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، آتیلا حجازی در خصوص اختلاف به وجود آمده میان علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی اعلام کرد: «من می دانم فتح الله زاده چقدر برای استقلال زحمت کشیده است. او پارسال هم بهترین تیم استقلال را ساخت و در اختیار کادر فنی قرار داد که نتیجه اش پنجمی استقلال شد. او حق دارد گلایه کند.»

فرزند ناصر حجازی در ادامه افزود: «سالی که ما با پرویز مظلومی در استقلال بودیم از این دست مشکلات برایمان اتفاق افتاد. هم مصدوم دادیم و هم این که مجیدی از استقلال جدا شد اما با این وجود این قدر گلایه نکردیم. دست مان خالی شد اما تقصیر را گردن این و آن ننداختیم و با همان تیم قهرمان جام حذفی هم شدیم.»



آتیلا در ادامه افزود: «انصاف نیست که قلعه نویی از دست دادن قهرمانی را بر گردن فتح الله زاده بیاندازد. او بهترین تیم استقلال را در اختیار داشت و می توانست نتایجی بهتر از این بگیرد.»



حجازی در خصوص این که گفته می شود استقلال در زمان مربیگری پدر او سیزدهم بود، اظهار داشت: «زمانی که پدر من سرمربی استقلال بود، تیم او در رده ششم بود و پدرم هیچ وقت استقلال را در رده سیزدهم تحویل نداد. او در حالی استقلال را در هفته های اول در رده ششم هدایت می کرد که هیئت مدیره استقلال مدام علیه او صحبت می کردند و در کارش دخالت داشتند. واقعا خیلی سخت بود در آن شرایط کار کردن و پدرم با دلسوزی و عشق به استقلال کار می کرد.»



وی در پایان اعلام کرد: «استقلال در شرایط سخت و حساسی است و دوست ندارم بیش تر از این در این باره صحبت کنم. امیدوارم اختلاف به وجود آمده بین فتح الله زاده و قلعه نویی هم حل شود. به عنوان یک استقلالی آرزویم موفقیت استقلال است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *