چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

روابط نامشروع یک نظامی با 10 زن!

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 234559
یک نظامی آمریکایی به اتهام تجاوز جنسی به سربازان زن زیر دستش به دادگاه نظامی کشیده شد.
به گزارش جهان به نقل از جام، لوئیس ووکر گروهبان نیروی هوایی در برابر دادگاه به بزرگترین رسوایی جنسی در ارتش آمریکا در 16 سال گذشته اعتراف کرد.

ووکر یکی از 500 آموزش دهنده در پادگان لاکلاند نیروی هوایی شهر سان آنتونیوی ایالت تگزاس است که در حال آموزش سربازان هستند.

به گزارش خبرگزاری دی پرس، اگر ووکر دراین دادگاه محوم شود مدت محکومیت وی ابد و انفصال از خدمت خواهد بود.

خاطر نشان می شود از 13 ماه پیش یعنی زمان دستگیری ووکر ، 5 استاد دیگر نیز متهم به تجاوز و رابطه نامشروع با سربازان زن شده اند.

یکی از این 5 نفر به روابط نامشروع با 10 زن در پایگاه آموزشی خود اعتراف کرده است.

6 استاد دیگر بصورت رسمی مورد تحقیق قرار گرفته اند در حالیکه 35 تن دیگر بطور موقت تا پایان تحقیقات از مناصبشان کنار گذاشته شده اند.

پس از رسوایی جنسی در پایگاه پیاده نظام آبردین در ایالت میرلند در سال 1996، ارتش آمریکا چنین رسوایی در یک پایگاه نظامی ندیده است.

لازم بذکر است درصد سربازان زن در نیروی هوایی یک به پنج است و این درشد بالایی در کل ارتش آمریکا محسوب می گردد . سرگرد تیم ثوراستون معتقد است بازگرداندن اعتماد عمومی به نیروی هوایی نیازمند زمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *