جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

روایت‌فیروزآبادی ازفساداخلاقی درارتش آمریکا

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 287702
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ناتوانی دولت آمریکا در حل چالش‌ها و معضلات فراگیر این کشور گفت: امروز به دلیل بی‌توجهی مفرط سردمداران حکومت آمریکا و فرماندهان نظامی این کشور فساد اخلاقی و تجاوز جنسی در ارتش این کشور به واقعیت فراگیر و انکارناپذیری تبدیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اذعان اوباما و مقامات نظامی کاخ سفید به ناکامی ارتش ایالات متحده در مهار فساد اخلاقی نظامیان این کشور، اظهار داشت: امروز بدلیل بی‌توجهی مفرط سردمداران حکومت امریکا و فرماندهان نظامی این کشور فساد اخلاقی و تجاوز جنسی به واقعیت فراگیر و انکارناپذیری تبدیل شده است که به صرف اعتراف مقامات ایالات متحده به این پدیده ناگوار دردی را درمان نخواهد کرد.
 
وی ابراز نگرانی اوباما از افزایش تجاوز جنسی در ارتش امریکا و ناتوانی در ارائه راه حل‌های معجزه‌آسا و آسان در قبال این مشکل را برای مردمان این کشور بسیار تلخ و باورنکردنی توصیف کرد و بیان داشت: بی‌کفایتی دولتمردان و فرماندهان ارتش امریکا در مهار فساد و تجاوزهای جنسی میان نظامیان این کشور نشانه‌ عدم اراده لازم نزد مقامات ایالات متحده برای مقابله با فساد اخلاقی در ارتش و نیز در جامعه امریکا است.
 
عضو شورایعالی امنیت کشور در ادامه گفت: امواج ویران‌گر دنیای مادی خانواده‌های امریکایی را به سقوط و فروپاشی کشانده است و بسیاری از صاحب‌نظران معتقدند وقوع جرم و جنایت و روند روبه گسترش آن نمادی از بحران معنا و معنویت در این کشور است.
 
فیروزآبادی معضل فساد امریکا را فراتر از آنچه در ارتش این کشور می‌گذرد در سطح جامعه ایالات متحده مورد ارزیابی قرار داد و خاطرنشان کرد: وضعیت امروز جامعه امریکا حاصل مدرنیته واگرا از دین و معنویت است. ایالات متحده برغم دارا بودن منابع زیاد کشوری است که مردم آن بحران‌زده، سرخورده و خالی از معنویت هستند و برای فرار از چنین وضعیتی و رسیدن به یک آرامش درونی هم‌اینک در دام فرقه‌های ساختگی، الکل، مواد مخدر، خودکشی و خشونت گرفتار آمده است.
 
وی با اشاره به اینکه جامعه امریکا به شدت از نبود ارزش‌های معنوی رنج می‌برد و خلأ معنویت علت اساسی پدیده رو به تزاید خودکشی و ارتکاب جوانان به تیراندازی و کشتار و استفاده از مواد مخدر و پناه بردن به الکل و حاکم شدن افسردگی روانی، بربریت و جنایت در این کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: مردم امریکا برای خروج از بحران‌های اجتماعی و مفاسد رو به افزایش در جامعه خود نیازمند رجعت به تعالیم ناب آسمانی و پناه بردن به آموزه‌های پیامبران الهی است.
 
فیروزآبادی افزود: امروز انجیل و تورات واقعی و قرآن کریم و مکتب پیامبران اولوالعزم حضرت موسی، حضرت عیسی و پیامبر اعظم اسلام(ص) است که قادرند جامعه امریکا و دیگر جوامع تحت سلطه لیبرال دموکراسی و اندیشه های مادی گرایانه را نجات دهند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، هیأت حاکمه کاخ سفید و سیاست‌های غلط امریکا در دست‌اندازی به کشورها و غارت منابع ملل و جوامع دیگر و غفلت از معضلات و نیازهای جامعه خودی را عامل و مقصر اصلی چالش‌ها و مشکلات امروز ایالات متحده معرفی کرد و با خطاب قرار دادن اوباما و دیگر مقامات این کشور گفت: وجود فساد و زوال اخلاقی در جامعه امریکا با ابراز تأسف و شرمساری برطرف نمی شود و نقطه آغاز این بازگشت رجوع به آموزه های صحیح ادیان الهی است.
 
وی در پایان تأکید کرد: دولتمردان امریکا با دست کشیدن از خوی سلطه‌گری و جهان‌گشایی، به نیاز واقعی مردم خود در امنیت، آرامش و رفاه در پناه معنویت بیاندیشند و بدانند آرامش درونی و معنوی با ابزار و تکنولوژی پیشرفته حاصل نمی‌شود و لازمه پیدایش آن پناه بردن به وحی الهی است و در صورتی که معنویت و دینداری بطور واقعی در جامعه امریکا ظهور یابد آنگاه هدف‌مندی زندگی و تلاش به سمت کمال و سعادت بشری، شاخص و معرف اصلی جامعه امریکایی خواهد شد نه پوچ‌گرایی و غلتیدن در خلأ هویت!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *