جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در گفت وگو با جهان؛

امیرآبادی: متاسفانه دولت کارخودش را کرد

سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 231860
نماینده استان قم در مجلس، با ابراز تاسف از تغییر ناگهانی استاندارقم توسط دولت، اظهار کرد: تغییر استاندار یک تغییر ناگهانی بود و حتی مسئولین استانی هم خبر این تغییر را از رسانه ها شنیده بودند.
احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی جهان نيوز افزود: در اولین فرصت مجمع نمایندگان برای بررسی این مشکل جلسه تشکیل داد، و هر سه نماینده مخالفت خود را با این تغییر ناگهانی ابراز کردند، بعد از مواضع مراجع که به صورت رسمی و غیر رسمی مطرح شد نیز، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی به عنوان نماینده مجمع نمایندگان استان، در نماز جمعه قم اعلام اعتراض کردند.
 
وی تاکید کرد: باوجود تمامی مخالفت ها با این تصمیم دولت، با معارفه استاندار جدید دیگر اعتراض ها فایده ای در بر نخواهد داشت، چرا که متاسفانه دولت کار خودش را کرده است.
 
وی تصریح کرد: البته دولت در زمان استانداری آقای موسی پور در این چند مدت، خدمات خوبی را در قم انجام داد و به نظر می رسد تثبیت مدیریت در استان قم، مخصوصا در آخرین سال دولت وضعیت را بهتر می کرد.
 
امیر آبادی فراهانی با بیان اینکه ما همواره از عدم ثبات مدیران اجرایی ضربه خورده ایم افزود: دولت اگر سال آخر این کار را نمیکرد منفعتش بیشتر بود. 
 
احمد امیر آبادی با بیان اینکه شکاف بین دولت و مراجع، در سالهای گذشته، بسیار وسیع بود ابراز داشت، آقای موسی پور توانست تا حدود بسیار زیادی این شکاف را برطرف کند، البته تا حدود زیادی هم موفق بود ولی با کنار گذاشتن آقای موسی پور و عدم توجه دولت به اعتراض مراجع عظام، این شکاف مجددا از سر گرفته خواهد شد. 
 
وی در خصوص تبعات این اقدام ابراز داشت: این اعتراض ها و برخی از مسائلی که پیش آمد باعث می شود حاشیه سازی برای دولت ایجاد شود و منجربه به تبعات بدی از جمله فراموش شدن خدمت به مردم و پرداختن به حاشیه سازی شود. 
 
نماینده قم در پاسخ به این سوال که علت اعتراض علماء می تواند هراس از نفوذ جریان انحرافی در قم باشد، گفت: جریان انحرافی در قم جایگاهی ندارد، و این چند نفری هم که در دولت نفوذ پیدا کرده اند حالت میخ در سنگ کوبیدن را دارند. قم شهر علم، اجتهاد و علماست و کسی نمی تواند در آن نفوذ داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *