پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

اولین اظهارنظر استاندار جنجالی قم

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 231250
استاندار جدید قم با تاکید بر جایگاه قم در تحولات بین المللی تاکید کرد توسعه و عمران قم باید در تراز یک جهانشهر نمودار شود.
به گزارش جهان، سایت موسسه ایران به نقل از کرم رضا پیریایی نوشت:براساس شاخص جمعیت، قم یک کلانشهر است، اما با توجه به جایگاه جهانی این شهر به عنوان مرکزیت تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی که مهمانان بسیاری از سراسر جهان دارد شایسته توجه ویژه در تراز و قواره یک جهانشهر است.
 
استاندار سابق همدان توجه به توسعه روستایی را نیز از محورهای مهم اقدامات آینده خود ذکر کرد و گفت: استان قم بیش از 200 روستا دارد و بنده با توجه به تجارب گذشته خود قول می دهم در حدود یکسال آینده تا پایان دولت دهم از تمام روستاهای استان بازدید و برای رفع مشکلات آنها اقدام کنم.

گفتنی است، عزل حجت الاسلام موسی پور که به علت مخالفت با جریان انحرافی توصیف شده است، با مخالفت و ناراحتی علما و مردم قم همراه شده است. خطیب جمعه و نماینده مردم قم در مجلس، روز گذشته تجدیدنظر دولت در تصمیم خود را خواستار شدند.

پیریایی از چهره های نزدیک به معاون اول رئیس جمهور و جریان خاص در دولت هم محسوب می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از سخنان این جناب ِ استاندار ِ جدید به نظرم می رسد که ایشان محوریت شان، مذهب نیست، بیشتر می خواهند از مذهبی بودن این شهر برای مطرح شدنش استفاده نمایند.
Iran, Islamic Republic of
بابا من نمی دانم در این مملکت قحط الرجال است . این آقای پیریایی اصلا" در حدو اندازه های یک استاندار نیست . شخصیت فردی ایشان مقبول و قابل احترام است ولی توان مدیریتی ایشان در حد صفر است . ایشان در چند سالی که در همدان بودند علیرغم ارتباطات شخصی که با دولت داشتند ولی هیچ عملکرد مثبت و قابل دفاعی در هیچ یک از حوزه های سیاسی ، اقتصادی و ... از ایشان دیده نشد .