يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

قهرمانی كاراته كاهای در لیگ جهانی

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 230215
تیم ملی كاراته ایران با كسب ۴ مدال طلا، ۶ نقره و ۷ برنز در مجموع هر دو قسمت مردان و زنان برای نخستین بار بر سكوی قهرمانی لیگ جهانی كاراته در اندونزی ایستاد.
به گزارش جهان و به نقل از ایرنا ، تیم ملی كاراته ایران در سومین مرحله لیگ جهانی كاراته در سال ۲۰۱۲ كه امروز (یكشنبه) به پایان رسید، در حضور نمایندگان ۲۷ كشور به عنوان نخست دست یافت.

ژاپن با ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بر سكوی دوم ایستاد، فرانسه با ۳ طلا و ۲ برنز به مقام سوم رسید و كره جنوبی و اندونزی چهارم و پنجم شدند.

ونزوئلا، مالزی، استرالیا، لهستان، اتریش و هنگ كنگ، دیگر تیم هایی بودند كه در این رقابت ها نفرات خود را روی سكوهای قهرمانی دیدند.

تیم ملی كاراته مردان و زنان ایران در شرایطی عنوان قهرمانی این مسابقه ها را بدست آورد كه باید در روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه در مسابقه های كاراته قهرمانی آسیا كه در شهر تاشكند پایتخت ازبكستان برگزار می شود، شركت كند.

تیم ملی كاراته ایران، آخرین بار سال ۲۰۱۱ در لیگ جهانی كاراته كه در شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد، شركت كرد كه با یك مدال طلای امیرمهدی زاده و یك نقره سعید حسنی پور به كار خود پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *