سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱۰
اختصاصی جهان/

پیشنهاد یک میلیارد و 400 میلیونی باشگاه لیگ برتری به یک دروازه بان

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 226903
این خبر نشان می دهد که سقف قرارداد فقط یک شوخی با مزه بود که هیچکس در این فوتبال آن را جدی نگرفت و ...!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در حالی که هنوز مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر رعایت قانون سقف قراردادها از سوی باشگاه ها و بازیکنان تاکید دارند خبر می رسد که یک باشگاه شهرستانی و صنعتی که در فصل نقل و انتقالات امسال با جیب پر پول وارد بازار شده است، به یک دروازه بان پیشنهاد یک میلیارد و چهارصد میلیونی داده است!

این خبر در شرایطی مطرح می شود که فدراسیون نشینان هنوز قانون سقف قرارداد را کارآمد می دانند و بر آن تاکید دارند، در حالی که این خبر نشان می دهد که سقف قرارداد فقط یک شوخی با مزه بود که هیچکس در این فوتبال آن را جدی نگرفت و ...!

لازم به ذکر است که بر اساس اخبار رسیده دروازه بان مذکور به دلیل برخی مشکلات شخصی هنوز به این پیشنهاد چشمگیر پاسخ مثبت نداده است.

با توجه به طرح چنین پیشنهادهایی مشخص می شود که برداشتن قانون منع ورود دروازه بانان خارجی به فوتبال ایران، نه تنها قیمت دروازه بانان وطنی را کم نکرد بلکه بر قیمت های نجومی آنها افزود و باشگاه ها را به خرید چنین دروازه بانانی بیشتر راغب نمود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگه از بخش خصوصی تامین میشه که هیچ، ولی اگه از بیت المال داده میشه حرام اندر حرامه. یه جوون بیست وچندساله با چه معیاری باید این حقوق رو بگیره در حالیکه خیلی ها در فقر غوطه ورند.
United States
پول بی زبان بیت المال را به جای اینکه به دانشگاهها بدهند اینگونه حیف و میل میکنند واقعا باید تاسف خورد جهان خواهشا در این مورد یک تحلیل جامعی بگذارید
Iran, Islamic Republic of
سوال اين است كه چرا در كشور ما كه يك كشور مسلمان است وخوردن حق هرمسلمان گناهي كبيره است اينگونه بي خيال به تمام قوانين حق ملت را گرفته وبه يك فوتباليست مي دهند / در اينجاست كه فرق ما با كشورهاي پيشرفته معلوم مي شود/ دركشور ما پول بيت المال را به بازيكن مي دهند وبه طبع آن بازيكن مفت خور بار مي آد /اما درجوامع پيشرفته از پول اشخاص استفاده مي كنند و آنوقت فرد مي شود يك بازيكن واقعي ونه يك مفت خور
خداوکیلی این پولها اون دنیا جواب داره آقایون مسئول بیخیال. آخه یعنی چی که یک دروازه بان 100 برابر یک مهندس کارکشته درآمد سالیانه داشته باشه!؟
Iran, Islamic Republic of
پول بیت الماله دیگه برای یه وام ازدواج که وامم هست جون به لب میشی اما ............خدا.......
دوست عزیز،100 برابر نه،1000برابر یه حقوق یک میلیون و چهارصد هزارتومانی که حقوق نسبتا بالایی است.....
جالبه کارخونه ها پول گارگراشون رو نمیدن میگن نداریم انوقت اینطوری خرج میکنن
کاش جهان بقیه بازیکنارم گفته بودی
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر سهم من در این پول یه ریال باشه به خدا راضی نیستم نیستم نیستم
من بدبخت چند صد تومن ندارم بذارم روی پولم و لب تاب بخرم تا هر روز تو دانشگاه مسخره ام نکنن... اونوقت اینا...
نگرانی بیکاری و ازدواج و...
احمدی نژاد، لاریجانی و رفسنجانی این عدالته؟؟؟؟ ها؟؟
Iran, Islamic Republic of
من بدبخت دوسال یه دستگاه الکترونیکی طراحی کردم بعد به خاطر نداشتن 2 میلیون همه چیز از دستم رفت!
بی عدالتی تاکی؟