پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

نتایج نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 225407
نشست ویژه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی عصر امروز برگزار شد که علی فتح الله زاده به همراه وزیر ورزش و جوانان در ترکیه به سر می برد و شاید به همین خاطر قرار شد تکلیف سرمربی و مدیرعامل فصل آینده چهارشنبه مشخص شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بعدازظهر امروز یکشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور احمد رسولی نژاد، جواد زرینچه، ساور، فرزامی، یوسف نژاد و امیدوار رضایی آغاز شد و در ادامه پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته آبی پوشان نیز به این جمع اضافه شد.

جلسه ویژه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با شنیدن گزارشی از عملکرد پرویز مظلومی پیگیری شد و وی که یکی از گزینه های سرمربیگری آبی پوشان در فصل آینده است زودتر از دیگران جلسه را ترک کرد. مظلومی در پاین این جلسه اعلام کرد قرار است تکلیف سرمربی و مدیر عامل باشگاه استقلال روز چهارشنبه مشخص شود.

علی فتح الله زاده که صبح امروز یکشنبه به همراه محمد عباسی راهی ترکیه شده بود تا از اردوی تیم ملی فوتبال بازدید کند، طی روزهای گذشته با احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال به شدت درگیری لفظی پیدا کرده و مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام داده اند.

از امیر قلعه نویی به عنوان جدی ترین گزینه نشستن روی نیمکت استقلال نام برده می شود و برخی منابع از او به عنوان سرمربی قطعی نام می برند. با این حال باید ابتدا مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود تا وی سرمربی را انتخاب کند. گفته می شود احمد شهریاری مدیر عامل پیشین باشگاه صباباتری یکی از گزینه های مدیرعاملی استقلال است. ضمن اینکه برای امیدواررضایی هم باید شانسی قایل بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *