يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

جعفري: بايد قلعه نويي حفظ کنم

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 223285
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: ماموريت دارم ، فصل بعد رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران را با قلعه نويي شروع کنم.
محمدحسين جعفري پس از جلسه هيات مديره باشگاه اظهارکرد:اين جلسه به دليل به اکثريت نرسيدن تعداد اعضاي آن، جمع بندي و تصميم گيري نهايي به شنبه هفته بعدي موکول شد.



وي اضافه کرد: با اين حال در جلسه امروز افق کاري باشگاه روشن و تصميمات خوبي گرفته شد.



جعفري گفت: برنامه هاي باشگاه براي فصل بعدي با کمي تعديل مشخص شد و اعضا هيات مديره به من ماموريت دادند کار را براي فصل آينده با حضور امير قلعه نويي شروع کنم.



مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز همچنين در خصوص اظهار نظر رييس هيات مديره باشگاه مس کرمان مبني براينکه صنايع مس قصددارد100در صد سهام باشگاه تراکتورسازي را خريداري و امير قلعه نويي هم در اين تيم مي ماند، گفت: از اين مساله استقبال مي کنيم و اگر هيات مديره تصميم به واگذاري باشگاه بگيرد جايي بهتر از صنايع مس نيست اما هيات مديره چنين اراده اي را نشان نمي دهد.



جعفري در مورد ادامه همکاري با قلعه نويي واينکه مي توانند شرايط وي را اجرايي کنند، اظهارکرد: من مدام با امير قلعه نويي در تماس هستم. وي مسوول فني تيم است و من مسوول بستن قرارداد.



وي بيان کرد: شرط ها و حرف هاي منطقي امير قلعه نويي را اجرايي مي کنيم و خود وي نيز به موجودي باشگاه تراکتورسازي آگاهي کافي دارد.



تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که با 66 امتياز عنوان نايب قهرماني ليگ يازدهم را از آن خود کرد خود را براي حضوري مقتدرانه در رقابت هاي فصل بعد و ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا آماده مي کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *