چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

جعفري: نمي‌گذارند که مظلومي تبریز بيايد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 226478
مدير عامل باشگاه تراکتورسازي گفت: متاسفانه تعدادي در حال اذيت مظلومي هستند و نمي‌گذارند که او به تبريز بيايد اما ما از او حمايت مي‌کنيم.
محمدحسين جعفري در گفت‌وگو با فارس، درباره توافق با پرويز مظلومي به عنوان سرمربي جديد تراکتورسازي اظهار داشت: من روز گذشته با پرويز مظلومي در تهران صحبت کردم و با او به توافق رسيدم. قرار است تا پايان هفته او دستياران خود را و همچنين ليست بازيکنان مورد نيازش را به ما بدهد.

وي افزود: با توجه به اينکه تراکتورسازي آسيايي شده ما احتياج داشتيم يک مربي باتجربه و آسيا ديده‌اي را مي‌آورديم. ما 2 گزينه خارجي و ايران داشتيم. علت اينکه اولويت‌مان مربي ايراني بود به تجربه و شناختش از فوتبال ايران برمي‌گشت و همچنين ما از تجربه ساير تيم‌هايي که مربي خارجي داشتند، استفاده کرديم و به اين نتيجه رسيديم که مربي ايراني داشته باشيم بهتر به هدف خود مي‌رسيم.

مدير عامل تراکتورسازي تصريح کرد: ما با اوليويراي پرتغالي صحبت کرده بوديم و حتي تمام کارها صورت گرفته بود اما اين مربي تا خودش را با شرايط ايران وفق مي‌داد زمان مي‌برد. مثلا اگر زمين چمن ما دچار مشکل مي‌شد تا او مي‌خواست شرايط را درک کند، خيلي زمان مي‌برد. در نتيجه با توجه به خطراتي که مربي خارجي داشت تصميم گرفتيم با يک مربي ايراني که هم سابقه آسيايي داشته و هم جام کسب کرده است، مذاکره کنيم. امير قلعه‌نويي هم زماني از ما جدا شد که اکثر مربيان تيم‌هاي خود را پيدا کرده بودند. ما ابتدا با ابراهيم‌زاده مذاکره کرده بوديم که او به نفت تهران رفت. با علي دايي هم نتوانستيم رو در رو صحبت کنيم و همان زمان آقاي مظلومي از استقلال جدا شد و او تنها مربي بود که هم جام قهرماني داشت و هم تجربه بازي‌هاي آسيايي را در کارنامه خود داشت.

وي تاکيد کرد: برنامه‌هايي هم که او ارائه کرد ما را قانع کرد و مسئله بعدي اينکه مظلومي دو سال بازيکن تراکتورسازي بود و زبان ‌آذري را خوب متوجه مي‌شود در نتيجه مي‌تواند ارتباط خوبي در تبريز بگيرد.

جعفري خاطرنشان کرد: مظلومي فعل خواستن را به خوبي براي ما تشريح کرد. سال گذشته که قلعه نويي به تبريز آمد به ما هيچ قولي نداد، اما مظلومي گفت براي گرفتن يک جام به تبريز مي‌آيد. ما سال گذشته درست است که در ليگ خوب نتيجه گرفتيم اما نتوانستيم براي هواداران خود جامي بياوريم. اما همين که مظلومي مي‌خواهد براي ما جام بياورد، اهميت زيادي دارد.

مديرعامل تراکتورسازي عنوان کرد: متاسفانه تعدادي در حال اذيت مظلومي هستند و نمي‌گذارند که او به تبريز بيايد اما ما از مظلومي حمايت مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا امير قلعه‌نويي تسويه حساب کرده يا خير، گفت: هنوز وقت تسويه حساب نرسيده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود با مهدي سيد صالحي و پيروز قرباني مذاکراتي داشته است، گفت: ما هنوز با هيچ بازيکني صحبت نکرده‌ايم و تا زماني که گزينه‌هاي ما قطعي نشود اسمي از آنها نمي‌‌آوريم.

جعفري در پايان در خصوص وضعيت توزي مهاجم تراکتورسازي گفت: قرارداد ما با اين بازيکنان تمام شده و چون براي تمديد قرارداد رقم نجومي مي‌خواست نتوانستيم با او تمديد کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *