سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سال سیاه پرسپولیس در لیگ برتر

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 222855
کابوس هواداران سرخپوش پایتخت به اتمام برسد.

پرسپولیس در لیگ یازدهم چیزی فراتر از فاجعه بود. هنوز ادعای حمید استیلی در شروع لیگ را از یاد نبرده ایم که گفت:" امسال در هر 3 جام مدعی هستیم". همان روزها هم نوشتیم که با توجه به عدم توانایی و دانش استیلی محال است پرسپولیس در این فصل موفق شود و هرچه از شروع لیگ گذشت این پیش بینی بیشتر رنگ واقعیت گرفت و در نهایات توان مربیگری استیلی بر همگان ثابت شد.

پرسپولیس به حدی مشکل داشت که مربی بزرگی همچون "مصطفی دنیزلی" هم نتوانست به اوضاع این تیم سروسامان دهد و در نهایت سرخپوشان تهرانی که جام حذفی را از دست داده بودند در لیگ هم رتبه نازل دوازدهم را کسب کردند. فصل کابوس وار و سیاه پرسپولیس به پایان رسید اما مدیران این باشگاه باید به فکر آینده باشند.

پرسپولیس تیمی نیست که بتوان به راحتی از کنار نام آن گذشت. تیمی بزرگ و پرطرفدار که که در سطح آسیا به لحاظ تماشاگر بزرگترین تیم محسوب می شود و همین مساله وظیفه مدیران باشگاه را برای فصل آینده سنگین تر می کند. هواداران پرسپولیس در این فصل به اندازه کافی سرخورده شده اند و باید در فصل جدید این تیم به گونه ای آماده مسابقات شود که لیگ یازدهم و روزهای سیاهش از یاد هواداران پرشور پرسپولیس برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *