جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

یورش پرسپولیس به صدر جدول با یدک سایپا

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 711123
تیم فوتبال پرسپولیس هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر را با پیروزی برابر سایپا به پایان برد تا به تیم صدرنشین جدول نزدیک شود و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.
یورش پرسپولیس به صدر جدول با یدک سایپا
به گزارش جهان نيوز، در روز دوم از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵ و با قضاوت امیر عرب براقی آغاز شد، وحید امیری (۱۸) و احمد نوراللهی (۸۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند. به این ترتیب پرسپولیس ۲۸ امتیازی شد و موقتا جای استقلال را در رده دوم جدول گرفت. پرسپولیس در حال حاضر با سپاهان هم امتیاز است و بعد از این تیم با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. سایپا هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس و سایپا
گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری (۴۶ - محمد انصاری)، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن (۸۴ - محمدحسن کنعانی زادگان)، مهدی ترابی، وحید امیری (۷۷ - فرشاد احمدزاده) و علی علیپور وارد زمین کرد. علیرضا بیرانوند در این مسابقه نیمکت نشین بود.
حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (۸۸ - اخراج)، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده (۶۳ - ابراهیم کامیاب)، رضا جعفری (۵۶ - آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی هم بازیکنان سایپا بودند که با نظر ابراهیم صادقی در این مسابقه به میدان رفتند.
 

یک گل در نیمه نخست و یک گل در نیمه دوم
دو تیم در نیمه نخست بازی نمایش با کیفیتی ارائه نکردند و نتوانستند موقعیت صد درصد گل را روی دروازه یکدیگر خلق کنند. حتی گل پرسپولیس هم روی صحنه ای رقم خورد که شانس جدی گلزنی نبود. در دقیقه ۱۸ مهدی شیری توپی را درون محوطه جریمه سایپا ارسال کرد و وحید امیری هم با یک قیچی برگردان آرام توپ را به سمت دروازه سایپا زد که با اشتباه حامد فلاح زاده دروازه بان حریف این توپ به گل تبدیل شد.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت. حملات سایپا زهردار نبود و پرسپولیس هم در دقیقه ۴۵ نتوانست از موقعیتی که علی علیپور به دست آورده بود استفاده کند و این نیمه با همان یک گل تمام شد.
 
حامد فلاح زاده پس از اشتباه عجیب برابر پرسپولیس

در نیمه دوم پرسپولیس سعی در کنترل مسابقه داشت. این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شد ولی با بی دقتی مهاجمانش از دست داد. با نزدیک شدن به انتهای مسابقه، این تیم سایپا بود که فشار بیشتری را روی دروازه پرسپولیس وارد کرد. ورود آرمان رمضانی مهاجم سایپا در نیمه دوم به زمین یکی از دلایل هجومی تر شدن سایپا بود.

بهترین موقعیت سایپا در این نیمه در دقیقه ۷۸ با واکنش دیدنی بوژیدار رادوشوویچ جانشین علیرضا بیرانوند از دست رفت. رادوشوویچ در این صحنه ضربه سر بازیکن سایپا را که در آستانه وارد شدن به دروازه سرخپوشان بود راهی کرنر کرد و آمادگی بدنی اش را یکبار دیگر به رخ کشید. در شرایطی که سایپا برای گل تساوی تلاش می کرد، این پرسپولیس بود که با پاس فرشاد احمدزاده و ضربه احمد نوراللهی در درون محوطه جریمه حریف در دقیقه ۸۵ به گل دوم رسید. در دقایق پایانی هم مهیار جباری بازیکن سایپا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استقلال کشتی عشق است
یا رب ناخدایش باش