کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سال سیاه پرسپولیس در لیگ برتر

25 ارديبهشت 1391 ساعت 11:07


کابوس هواداران سرخپوش پایتخت به اتمام برسد.

پرسپولیس در لیگ یازدهم چیزی فراتر از فاجعه بود. هنوز ادعای حمید استیلی در شروع لیگ را از یاد نبرده ایم که گفت:" امسال در هر 3 جام مدعی هستیم". همان روزها هم نوشتیم که با توجه به عدم توانایی و دانش استیلی محال است پرسپولیس در این فصل موفق شود و هرچه از شروع لیگ گذشت این پیش بینی بیشتر رنگ واقعیت گرفت و در نهایات توان مربیگری استیلی بر همگان ثابت شد.

پرسپولیس به حدی مشکل داشت که مربی بزرگی همچون "مصطفی دنیزلی" هم نتوانست به اوضاع این تیم سروسامان دهد و در نهایت سرخپوشان تهرانی که جام حذفی را از دست داده بودند در لیگ هم رتبه نازل دوازدهم را کسب کردند. فصل کابوس وار و سیاه پرسپولیس به پایان رسید اما مدیران این باشگاه باید به فکر آینده باشند.

پرسپولیس تیمی نیست که بتوان به راحتی از کنار نام آن گذشت. تیمی بزرگ و پرطرفدار که که در سطح آسیا به لحاظ تماشاگر بزرگترین تیم محسوب می شود و همین مساله وظیفه مدیران باشگاه را برای فصل آینده سنگین تر می کند. هواداران پرسپولیس در این فصل به اندازه کافی سرخورده شده اند و باید در فصل جدید این تیم به گونه ای آماده مسابقات شود که لیگ یازدهم و روزهای سیاهش از یاد هواداران پرشور پرسپولیس برود.


کد مطلب: 222855

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/222855/سال-سیاه-پرسپولیس-لیگ-برتر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com