دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

طالب‌لو: دوست دارم استقلال پیروز شود

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 220473
دروازه بان تيم فوتبال شاهين بوشهر تا 3 ماه آينده مي تواند تمرينات خود را آغاز کند و براي ليگ دوازدهم آماده شود.
  وحيد طالب لو در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: پزشک جراحم از عمل دستم اظهار رضايت کرده است. امروز هم دکتر من را ديد و گفت مشکلي ندارم و مي توانم به خانه بروم. 3 ماه ديگر هم مي توانم گچ دستم را باز کنم و تمرينات سبکم را شروع کنم.

وي درباره صحنه اي که منجر به مصدوميتش شد، گفت: در آن صحنه توپ از دستم در رفت و به زمين خوردم. همزمان مهدي نوري مي خواست توپ را شوت کند که به اشتباه دست من را شوت کرد. دستم برگشت و درد شديدي داشتم. مظفري زاده که داور بازي بود از ديدن وضعيت من ترسيد و سريع درخواست برانکارد کرد. واقعا خيلي صحنه بدي بود و خدا به من رحم کرد.

طالب لو ادامه داد: وقتي به بيمارستان منتقل شدم دکتر اميد زيادي به وضعيتم نداشت اما بعد از جراحي نظرش عوض شد. خوشبختانه بازويم شکسته بود و دچار شکستگي کتف نشدم.

وي درباره اين موضوع که آيا دليل شکست شاهين مقابل سپاهان خروج او از زمين بود، ادامه داد: شايد اگر من هم در زمين بودم گل مي خورديم. من تا وقتي در زمين بودم تلاشم را کردم تا گل نخورم. شاهين دروازه بانان آينده داري دارد و اميدوارم در 2بازي آينده پيروز شود تا در ليگ برتر بماند.

طالب لو با اشاره به مهار پنالتي بازيکن سپاهان افزود: وقتي قبل از بازي داشتم در فولادشهر خودم را گرم مي کردم ديدم از اسکوربورد گلهاي سپاهان را نشان مي دهند. با دقت نگاه کردم تا ببينم آنها چطور به گل مي رسند. اتفاقا يک پنالتي ابراهيمي را هم نشان دادند و من ديدم او چطور به توپ ضربه مي زند.

دروازه بان سابق تيم استقلال با اشاره به ديدار اين تيم با الريان قطر در روز چهارشنبه گفت: براي استقلال آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم با حضور تماشاگران استقلال بتواند الريان را شکست دهد و از گروهش صعود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *