شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تساوی استقلال و پدیده در بازی دوستانه

سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 470201
دو تیم استقلال و پدیده در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو تیم استقلال و پدیده مشهد در دیداری دوستانه از ساعت 14 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی به تساوی دو بر دو رسید. گل‌های پدیده را در این مسابقه معین عباسیان و مهدی خیری به ثمر رساندند و دو گل تیم استقلال را امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی و پروپیچ به ثمر رساندند. دو تیم در نیمه اول با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند و مهدی خیری در دقیقه 75 گل دوم تیمش را وارد دروازه استقلال کرد و پروپیچ در دقیقه ۸۳ برای استقلال گل زد. نکته جالب توجه گلزنی مهدی خیری بود که این بازیکن طی چند فصل اخیر با پیراهن تیم های مختلف بارها به استقلال گلزنی کرده است.  قضاوت این مسابقه برعهده مجید کرمی بود.

* هوای شهر تهران و ورزشگاه آزادی به حدی سرد شده بود که بازیکنان دو تیم در بین دو نیمه از کادر فنی خواستند تا در زمین باقی نمانند و به رختکن بروند.

* یعقوب کریمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز به ترکیب استقلال برگشت و در اواخر نیمه دوم به جای میثم مجیدی وارد زمین شد.

 

* پرویز مظلومی در نیمه دوم به جز دروازه‌بان و مگویان و فخرالدینی اکثر بازیکنان تیمش را تعویض کرد.

* حسین بادامکی امروز در نقش کمک‌مربی رضا مهاجری ظاهر شد و در کنار زمین با صدای بلند اطلاعات لازم را به هم‌تیمی‌هایش گوشزد می‌کرد.

* تماشاگران تیم استقلال از عملکرد بازیکنان در این مسابقه رضایت نداشتند و معتقد بودند اگر این تیم در لیگ برتر این گونه بازی کند دچار مشکل می‌شود.

*در دقایق پایانی مسابقه مهاجم پدیده در محوطه جریمه استقلال توسط مدافع این تیم سرنگون شد اما داور خطا نگرفت که این موضوع با اعتراض بازیکنان پدیده روبرو شد.

*در حالی که آفتاب در آسمان نقش بسته بود برای دقایقی بارش برف نیز آغاز شد که این مسئله باعث تعجب بازیکنان حاضر در زمین بود. 

تیم فوتبال استقلال فردا یک تمرین ریکاوری را برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان خود را آماده دیدار با ذوب‌آهن اصفهان می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *