دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تشكيل فراكسيون جبهه‌متحد درمجلس نهم

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 220461
عضوكميته داوري جبهه متحد اصولگرايان گفت: تشكيل يك فراكسيون نيرومند و مديريت شده در راستاي تحقق مطالبات مردم از سوي جبهه متحد در مجلس نهم حتمي است.
غلامعلي حداد عادل عضو كميته داوري جبهه متحد اصولگرايان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: جبهه متحد اصولگرايان در راستاي تحقق مطالبات مردم در مجلس نهم ساز و كار جدي را اتخاذ كرده است و بر اين باور است كه حل مشكلات مردم در مجلس آينده بايستي در اولويت هاي كاري نمايندگان قرار گيرد.

وي افزود: به طور حتم زماني كه در مجلس نهم سازو كار دسته جمعي از سوي نمايندگان اتخاذ شود قوانين نيز به صورت موفق آميز تصويب خواهد شد .

حداد عادل خاطر نشان كرد: جبهه متحد اصولگرايان بعد از شكل گيري مجلس نهم فعاليت هاي خود را در قالب يك فراكسيون نيرومند و مديريت شده پيگيري خواهد كرد.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: مهمترين شاخصه هايي كه جبهه متحد اصولگرايان را ازديگر جبهه ها متمايز مي كند اين است كه اين جريان بر اين باور است كه اصولگرايي را معادل انقلابي بودن قرار دهد از اين رو از نظر اين جبهه تمام جريانات و تشكل هايي كه به قانون اساسي، انقلاب، امام(ره) و ولايت فقيه معتقد باشند در دامنه اصولگرايي قرار دارند.

عضو شاخص جبهه متحداصولگرايان در خصوص وجود جبهه هاي مختلف در انتخابات مجلس نهم و نحوه راي دادن مردم گفت: اين كه چه گزينه هايي براي ورود به مجلس نهم انتخاب شوند به دست مردم است و آنها تنها كساني هستند كه صلاحيت انتخاب نامزدها را دارند حال اين نامزدها به جبهه متحد تعلق داشته باشند و يا به جبهه هاي ديگر تشخيص با مردم است.

حداد عادل اذعان داشت: قضاوت درمورد مجلس آينده و نحوه شكل گيري آن بسيار زود است اما اميدواريم كه مجلس آينده بتواند در راستاي تحقق مطالبات مردم گام جدي را بردارد.

وي در پايان تاكيد كرد: با توجه به اينكه دشمنان جمهوري اسلامي ايران همواره درصد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران هستند از اين رو ازمردم دعوت مي كنم كه در انتخابات مرحله دوم در 15 ارديبهشت شركت نمايند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *