جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹
در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان مطرح شد؛

موحدی: از وحدت اصولگرایان خوشحالیم/حداد عادل: مردم پاسخ وحدت را با رأی به تمام 30 نفر بدهند

تحریم‌کنندگان انتخابات، از رأی به لیست خاص می‌گویند!
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 475945
همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان با حضور اقشار مختلف مردم، حضرت آیت الله موحدی کرمانی، غلامعلی حدادعادل و دیگر نازدهای انتخاباتی و چهره های سیاسی در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
موحدی: از وحدت اصولگرایان خوشحالیم/حداد عادل: مردم پاسخ وحدت را با رأی به تمام 30 نفر بدهند
گروه سیاست جهان نيوز ـ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در همایش اصولگرایان که امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: بسیار خوشحالیم که خداوند این توفیق را به مردم انقلابی و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلابی داد که اصولگرایان تصمیم قاطع و بی‌سابقه‌ای درباره وحدت گرفتند و دور هم جمع شدند.

وی با بیان این که مسئله وحدت از مسائل اساسی دین اسلام است، گفت: اصولگرایان فعالیت‌های فراوانی کردند و شاید بیش از 100 ساعت جلساتی برگزار شد تا به لیستی واحد رسیدند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: در لیست ارائه شده باید از استعدادهای اشخاص استفاده کرد و این‌ها افرادی متخصص، متدین باتقوا، با شهامت هستند که در مقابل آمریکا می‌ایستند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان این که توصیه می‌کنم به لیست 30 نفر رای بدهید گفت: باید آنهایی که در صدد شرکت در انتخابات نیستند را بیدار کنیم و به آنهایی که برخی گلایه‌ها دارند بگوییم که الان زمان گلایه نیست و باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند آنهایی که حتی نظام و ولایت را قبول ندارند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، گفت: اگر مردم می‌خواهند در کشور امنیتی بالا و کشوری مقتدر داشته باشیم و در برابر آمریکا مقتدرانه بایستیم باید در انتخابات شرکت کنند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با ارائه لیست 30 نفره زحمت انتخاب برای مردم کمتر شده و نیازی نیست دیگر برای انتخاب 30 نفر تمرکز زیادی داشته باشند و باید به این لیست ارائه شده اعتماد کنند.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: در لیست ارائه شده سعی شده چهره‌های جوان گنجانده شود که این به نفع کشور و ائتلاف است.

وی با بیان این که روز جمعه 7 اسفند روز امتحان است و به ما نمره می‌دهند، گفت: در واقعه کربلا برخی افراد متدین و پایبند به عبادات بودند، اما در کربلا حاضر نشدند که امام حسین به آنها نمره صفر داد. باید مواظب باشیم که در روز جمعه نمره صفر نگیریم.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کلید نظام در دست رهبری است که انتخابات خبرگان در این دوره نیز اهمیت فراوانی دارد که در همین راستا جامعه مدرسین و جامعه روحانیت تلاش کردند که لیست واحدی را ارائه کنند.

سخنان آیت الله موحدی تکمیل می شود.....

غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان:
سعی کنید به همه لیست اصولگرایان به طور کامل رای دهید/ جمعه نوبت مردم است

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، با اشاره به روند به وحدت رسیدن جریان‌های اصولگرایی گفت: روز جمعه نوبت مردم است که به تلاش‌های سخت اصولگرایان برای رسیدن به وحدت پاسخ دهند.مردم پاسخ وحدت احزاب و جریانهای اصولگرا را با رای به تمام ۳۰ نفر بدهند.

غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان  در همایش بزرگ اصولگرایان که در مدرسه شهید عالی مطهری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات یکی از گذرگاه‌های حساس برای ملت ایران است. در انتخابات است که یک ملت می‌تواند احساس هویت سیاسی کند.

وی افزود: انتخابات فرصتی برای اعمال حاکمیت ملی و فرصتی برای تجلی اراده ملی و همچنین فرصتی برای همبستگی ملی برای نشان دادن استقلال و آزادی کشور است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: انتخابات گامی مهم به سوی تحقق  کامل جمهوری اسلامی ایران است همانطور که رهبری فرمودند انتخابات یک نعمت الهی است و باید قدر آن را بدانیم، باید به انتخابات نگاه کرد.

حدادعادل در همین زمینه یادآور شد: قبل از انقلاب انتخابات نداشتیم بلکه نمایشی از انتخابات بود اما حقیقتی در کار نبود. مردم باور نداشتند و در انتخابات شرکت نمی‌کردند و رای هم نمی‌دادند اما جمهوری اسلامی امروز به برکت انقلاب الگوی مردمسالاری دینی شده است و همه می‌توانند به راحتی با شرکت در انتخابات به افرادی که خود می‌خواهند رای دهند.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی آرای مردم حق‌الناس محسوب می‌شود و کسی نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند. به همین دلیل آرای تک‌تک مردم  پشتوانه استقلال کشور است و به برکت همین استقلال کشور آزادی دارد و اقتدار کشور افزوده می‌شود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: استقلال یعنی آزادی یک ملت و آزادی یعنی استقلال یک کشور.

حدادعادل در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: روز جمعه هفتم اسفند، امتحان بزرگی برای ملت ایران است، ملتی که بصیرت خود را در همه امتحان‌ها نشان داده است، به خصوص در سال‌های اخیر از گذرگاه‌های حساسی چون تیر 78 و فتنه 88 پشت سر رهبری خود عبور کرده و در هفتم اسفند نیز حماسه و امتحان دیگری را خلق خواهد کرد و امیدواریم این ملت از این امتحان هم پیروز و سربلند بیرون آید.

وی افزود: 7 اسفند و انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری برای احزاب، جریان‌ها، جمعیت‌های سیاسی نیز یک امتحان محسوب می‌شود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خطاب به مردم افزود: خوشبختانه احزاب، جریان‌ها، جمعیت‌ها و تشکل‌های اصولگرایی تا این جای کار از امتحان موفق بیرون آمدند و به وحدت رسیدند. در اثر حوادث سال‌های گذشته میان جریان‌های مختلف اصولگرایی اختلاف سلیقه به وجود آمده بود و ما براساس تفرقه در برخی از مراحل گذشته تجربه تلخی پیدا کردیم اما اصولگرایان در ماه‌های اخیر با جمع‌بندی تجربه گذشته خود و با عبرت گرفتن ازگذشته و فراز و فرودها توانستند به وحدت برسند.

حدادعادل در همین زمینه یادآور شد: شورای 22 نفره به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر محترم روحانیت مبارز تشکیل شد و سلیقه‌های مختلف اصولگرایی نیز با سازوکار موردقبول همه گروه‌های این جریان از میان 190 داوطلب اصولگرای مجلس دهم طی چند مرحله به یک فهرست 30 نفره رسیدند.

وی خطاب به مردم افزود: احزاب و جریان‌های اصولگرا با وحدت خود برای امتحانات آماده شوند و مردم می‌توانند به راحتی و بدون سرگردانی در اینکه در یک خانواده یک جریان به یک فهرست و افراد دیگری از همان جریان به فهرست دیگری رای دهند، وجود ندارد. لذا کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و جمعه نوبت شماست که به این تلاش سختی که برای به وحدت رسیدن صورت گرفت پاسخ مناسب دهید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همین زمینه گفت: پاسخ مناسب شما این است که همه در انتخابات شرکت کنید هرکسی که واجد شرایط رای‌دهی است و سن او بالاتر از 18 سال است در انتخابات شرکت کنند و اهمیت آن را به یکدیگر بیان کنید و از همه ظرفیت‌ها برای شرکت در انتخابات استفاده کنید.

حدادعادل در توصیه دیگری به شرکت‌کنندگان گفت: روز جمعه سعی کنید به همه 30 نفری که در فهرست اصولگرایان برای تهران آمده‌اند رای دهید، مبادا فکر کنید که به همان افراد و نفرات اول لیست رای دادن کافی است بلکه به همه رای دهید، از قبل اسامی افراد موردنظرتان را آماده کنید و در پای صندوق رای اسم همه 30 نفر را بنویسید.

وی درباره انتخابات خبرگان رهبری گفت: به همه خبرگان رهبری که در فهرست ائتلاف معتمدین انقلابی و اصولگرا حضور دارند که کمابیش همان فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، رای دهید و اسامی آنها را به همراه داشته باشید، بنابراین در انتخابات به همه افراد و نامزدهای خبرگان حاضر در لیست و حاضر در مجلس شورای اسلامی رای دهید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شعار انتخاباتی اصولگرایان معیشت، امنیت و پیشرفت است، گفت: معتقدیم مشکل اصلی امروز بیکاری و رکود است و در این شرایط تنها مهار تورم کافی نیست.

حدادعادل گفت: در شرایطی که دولت 2.5 سال از عمر خود را طی می‌کند و در وضعیت پسابرجام قرار داریم و به دنبال گشایش است، منتظر هستیم که وضعیت کشور بهبود یابد و قطعا مجلس در این زمینه می‌تواند به دولت کمک کند و اصولگرایان برای وضعیت اقتصادی کشور برنامه‌های مختلفی را دارد.

وی گفت: اگر بار دیگر در مجلس حاضر شویم، کاری می‌کنیم که چرخ اقتصاد در دوران پسابرجام به نحوی بچرخد که کشور از وابستگی نجات یابد البته ما نگرانیم که شرکت‌های متعددی که پس از تحریم به ایران سفر می‌کنند ایران را به بازار کالای مصرف تبدیل کنند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: شرایط اقتصادی فعلی کشور مناسب نیست و معتقدیم اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا نمی‌شود. رهبر انقلاب چند سالی است که به مسئله اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن اشاره می‌کنند و آن را در برابر تحریم و جنگ اقتصادی که دولت‌های غربی به بهانه هسته‌ای به ما تحمیل کرده‌اند راهگشا می‌دانند.

حدادعادل افزود: ما می‌خواهیم با اقتصاد مقاومتی معیشت مردم را سروسامان دهیم لذا پله اول و شعار اول ما اقتصاد و معیشت است.

وی ادامه داد: شعار دوم ما امنیت است. به لطف خداوند کشور در شرایطی که در منطقه ناامنی‌های فراوانی وجود دارد و داعش برای کشورهای مسلمان ناامنی ایجاد می‌کنند در ایران امنیت به برکت حضور پاسداران، جوانان و افراد و گروه‌های مختلف وجود دارند، اگر مدافعان حرم نبودند این جریان‌های ناپاک برای کشور ایران نیز دردسرهایی ایجاد می‌کردند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه سخنان خود گفت: پیشرفت فکری، اعتقادی، اسلامی، اقتصادی، علمی، هنری و فرهنگی در همه زمینه‌ها مورد توجه ما است و به همین دلیل در فهرست خود، افراد و اشخاصی را آورده‌ایم که می‌توانند با برنامه‌های خود و حضورشان به این مسئله کمک کنند. افرادی با صلاحیت، متخصص و با تجربه در لیست اصولگرایان حضور دارند و می‌توانند در مجلس اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به برخی از افراد حاضر در فهرست اصولگرایان گفت: در این فهرست 4 روحانی، 6 خانم، 10 اقتصاددان که تجربه‌های مدیریتی مختلفی را دارند، حضور دارند، این افراد اکثرا اساتید دانشگاه هستند و می‌توانند در مجلس کارکرد مناسبی داشته باشند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: حداقل 15 نفر از افراد فهرست اصولگرایان یا سرداران جبهه‌های جنگ بوده‌اند و یا به خانواده‌ شهدا تعلق دارند یعنی انقلاب را با رگ و پوست خود درک کرده‌اند و از جنس خود شما مردم هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به شخصیت‌ها و چهره‌های جدید در لیست اصولگرایان گفت: 12 چهره جدید به این لیست اضافه شده است و چند نفر مانند آقای  داوودی که مسئولیت معاون اولی ریاست جمهوری داشته است، برای اولین بار است که برای حضور در مجلس ثبت‌نام کرده‌اند. حضور این چهره‌های باتجربه در کنار افراد و چهره‌های جوانی که در لیست حضور دارند که ما آنها  از رویش‌های انقلاب می‌دانیم می‌توانند بسیار مفید واقع شوند و ما در شورای مرکزی کوشش کردیم چهره‌های جوان و تازه‌ای را وارد لیست کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت کشور و اولویت‌هایی که مجلس دهم باید پیگیری کند، گفت: ما معتقدیم که تیم مذاکره‌کننده در برجام تلاش خود را انجام داد و به برکت پایداری ملت ایران دشمنان این نظام بر پای میز مذاکره نشستند و ما از حق قانونی خود دفاع کردیم و برجام امضا شد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: ما از تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنیم اما هرگز به طرف مقابل اعتماد نداریم. به آمریکایی‌ها اطمینان نداریم، شما دیدید هنوز امضای توافق برجام خشک نشده بود به بهانه‌های دیگر تحریم‌های دیگری را برای ما تصویب کردند و به جای تحریم هسته‌ای از تحریم موشکی می‌گویند. قیمت نفت را به زیر 100 دلار و 50 دلار کشاندند تا ما نتوانیم در شرایطی که تحریم لغو شد درآمد داشته باشیم.

حدادعادل در این بخش از سخنان خود گفت: نباید این واقع‌بینی با برچسب تندروی لکه‌دار شود و هر کسی را که انتقاد دارد را به تندروی محکوم کرد و او را تندرو نامید و نباید انتقاد و نقد  را با برچسب تندروی کنار زد.

وی با اشاره به مجلس مطلوب کشور، گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که از نظر روابط سیاسی و خارجی نسبت به نفوذ که رهبری بر آن تاکید دارند حساسیت داشته باشد، مدافع منافع ملی باشد، مگر ما شک داریم که دشمنان می‌خواهند در کشور نفوذ کنند. دشمن همواره از همه وسایل ممکن برای نفوذ استفاده خواهد کرد و می‌خواهد از برجام و پسابرجام برای نفوذ استفاده کند لذا مجلس باید به دولت کمک کند تا از نفوذ به کشور جلوگیری کند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: نباید نفوذ را شعار انتخاباتی بدانیم و به اشتباه آن را شعاری برای انتخابات و مقطعی بدانیم، این نگاه اشتباه است زیرا دشمن همواره ثابت کرده است به دنبال نفوذ در کشور است و از همه ابزارها استفاده می‌کند.

حدادعادل در پخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نگران هستیم نگران تکرار حوادث تلخی هستیم که در 18 سال گذشته داشته‌ایم آیا فضای جنجال و پرتنش می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند، قطعا اینگونه نیست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در چند روز گذشته و در جریان تبلیغات برای انتخابات مجلس صدای پای مجلس ششم حس می‌شود. ما نگران تکرار مجلس ششم هستیم، نمی‌بینید چه کسانی از چه جریان‌هایی پشتیبانی می‌کنند، پیام می‌فرستند و درخواست شرکت در انتخابات می‌کنند و از مردم می‌خواهند به کسانی رای دهند که آنها می‌خواهند و این در حالی است که قبلا انتخابات را تحریم می‌کردند اما امروز صحبت از لیست می‌کنند و از مردم می‌خواهند به یک لیست خاص رای دهند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: مردم می‌دانند چه جریانی در سال 78 و 88 فضای سیاسی و آرام کشور را به هم زد و مردم در پاسخ به آنها 23 تیر به میدان آمدند و آنها را مجبور کردند که به خانه‌هایشان بازگردند.

حدادعادل با بیان اینکه فتنه 88 را چه کسانی ایجاد کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران را به تقلب در آرای مردم متهم کردند، گفت: آنها آن زمان ادعا می‌کردند که 11 میلیون رای جابه‌جا شده است اما دیدیم در انتخابات بعدی رئیس‌جمهور با اختلاف رای بسیار کمی به پیروزی رسید و همان رای کم از سوی نظام پاس داشته شد و وقتی موفق شدند انتخابات را شکوهمند و سالم دانستند.

وی همچنین گفت: مردم به یاد دارند که چه جریانی از فدای پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 مغازه‌ها را به آتش کشیدند و به نظام تهمت تقلب می‌زدند. هرچه مقام معظم رهبری در نماز جمعه به نامزدها احترام کرد و خواهش کرد اردوکشی‌های خیابانی را تمام کنند اما آقایان در برابر ولی فقیه و نظام ایستادند و با سرکشی مردم را به خیابان‌ها کشاندند. اینها کسانی بودند که آرامش کشور و مردم را به هم زدند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: چه کسانی مرتبا بیانیه می‌دادند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند و فضا را امنیتی می‌کردند و برای انتخابات شعار رفع حصر می‌دادند.

حدادعادل افزود: سوال ما این است که شما که ما اصولگرایان را تندرو و افراطی می‌خوانید و از آنهایی که مردم در روز عاشورا تحریم کردند و آنها را به خیابان کشاندند و سپس به کسانی که به آرمان‌ها و ارزش‌ها اهانت کردند امت خداجو خطاب کردید، از آنها حمایت می‌کنید و شعار آرامش می‌دهید.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت سوریه و موضع گیری برخی در داخل نسبت به آن گفت: در سال 90 انتخاباتی در سوریه رخ داد و آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها تصمیم گرفتند مقاومت اسلامی را در برابر رژیم صهیونیستی درهم بشکنند لذا تصمیم گرفتند بشار اسد را سرنگون کنند و جمهوری اسلامی ایران از این توطئه پرده برداشت.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: در همین زمان 205 پزشک ایرانی با ارسال نامه‌ای به بشار اسد او را مسئول اتفاقاتی که در سوریه رخ می‌دهد دانستند و نفهمیدند این توطئه عربی، ابری از کجاست. آنها این قدر بی‌بصیرت بودند، لذا باید مراقب بود و بصیرت داشت تا در دام دشمن نیفتاد.

حدادعادل در همین زمینه گفت: شما می‌بینید که خارجی‌ها خط می‌دهند که به چه کسی و به چه جریانی رای دهید، ما باید از افرادی که خارجی‌ها از آنها تعریف می‌کنند بپرسیم که شما چه کرده‌اید که بی‌بی‌سی از شما تعریف می‌کند. اگر می‌بینید چند هفته‌ای از آمریکا خبری نیست بدانید پس از انتخابات ملاحظات‌شان را کنار می‌گذارند و فشارها و تهدیداتشان شروع می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مردم حاضر در مراسم گفت: مراقب باشید فضای انتخاباتی تب‌آلوده نشود، اگر فردا دیدید جریاناتی در شهر حرکت می‌کنند و می خواهند آرامش شما را به هم بزنند؛شما مردم طمانینه و آرامش خود را حفظ کنید و با بصیرت پای صندوق رای بیایید، شما که در 9 دی به میدان آمدید بدانید این فهرست (فهرست اصولگرایان) برای مجلس دهم مدافع همان ارزش‌هایی است که شما در 9 دی برای پاسداری از آنها به میدان آمدید.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وحدت وحدت وحدت
قطعا به شما رای خواهیم داد
جناب حداد ملت به این لیست رای می دهند
United States
واقعا وحدتی مثال زدنی داشتید
United States
درود بر جریان اصولگرایی
ماهم هرکجای ایران باشیم به لیست اصولگرایان رای میدهیم چرا می خواهیم مجلس ششم تکرار نشود
ما با رأی به لیست کامل سی نفره اصلاح طلبان پاسخ خوبیبه شما خواهیم داد
Romania
لااقل یه عکس میذاشتین درراه خداااااا
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه ها
ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین.

این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.
هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) .
شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید.
یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید.

- اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه .دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟!

توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید.
در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست.
از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}.

-نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید.
-با خانواده یا دوستان برید.
-اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت.
-هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید.
دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه.
-صبور باشید.

ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/