سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

قاچاق اعضای بدن در سوریه با مديريت قطر

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 219965
گروه های مافیایی قاچاق اعضای بدن انسان با هماهنگی مقامات قطر، فعالیت‌های خود را در سوریه و در مرزهای ترکیه و لبنان تشدید کرده اند.
به گزارش مشرق به نقل از المنار، منابع مطلع به المنار خبر دادند که مافیای قاچاق اعضای بدن انسان با هماهنگی مقامات سیاسی در قطر ضمن تردد در  مرزهای لبنان و ترکیه با سوریه فعالیت های خود درزمینه قاچاق اعضای بدن انسان ها را در این کشور دنبال کنند.

اين گروه های مافیایی، روابط خوبی با سران گروه‌های تروریستی وتخریب در سوریه دارند، گروه هایی که با سلاح های عربستان سعودی و قطر تجهیز می‌شوند و شبه‌نظامیانی موسوم به ارتش آزاد سوریه را شکل داده‌اند و می‌خواهند در زیر پرچم مخالفت، به قتل و کشتار مردم دست بزنند و بعد از کشتار مردم، با تحویل جنازه‌های آنها به اعضای این گروه‌های مافیایی درازای دریافت مبالغ مالی به آنها در قاچاق اعضای بدن انسان کمک می‌کنند.

این منابع در تشریح بیشتر فعالیت‌های این گروه‌ها تأکید کرد که 300 نفر از افرادی که خود را مخالفان دولت سوریه نامیده‌اند، در مقابل دریافت مبالغ مالی، خدمات وتسهیلات فراوانی به این گروه های مافیایی ارائه می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *