چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴
۲

طرح خطرناک قطر در مورد سوریه

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 269076
انتشار برخی اسناد محرمانه نشان می دهد: دولت قطر به دنبال اجرای طرحی خطرناک در سوریه بوده تا بر مبنای آن نظام اسد به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم شود.
به گزارش جهان به نقل از شبکه روسیا الیوم، اسناد لو رفته از سایت شرکت امنیتی "بریتام دیفنس" انگلیس نشان می دهد: مقامات قطر پیشنهاد داده اند که تسلیحات شیمیایی قاچاق داده شده از لیبی به حمص در سوریه منتقل شود و در آنجا علیه مخالفان استفاده شود.

بنابر اسناد موجود، مقامات قطری این پیشنهاد را در راستای متهم کردن نظام سوریه به استفاده از تسلیحات شیمیایی مطرح کرده اند.

قطریها حتی در این پیشنهاد به جزئیات موضوع نیز اشاره کرده اند و خواستار جا زدن اتباع اوکراینی به عنوان متخصصان روسی همپیمان سوریه شده اند. بر این اساس، باید فیلم ویدئویی از این اتباع اوکراینی که در حال گفتگو به زبان روسی هستند تهیه شود و این طور وانمود شود که آنها متخصصان روس برای کمک به نظام سوریه در استفاده از تسلیحات شیمیایی هستند.
مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
قطر هم براي ما آدم شده

يكي نيست به اين ... بگه شما برين دنبال حرمسرا و سوسمارتون
رضا
خاک بر سر روسیه که جواب قطر را نمیدهد