دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

دیدارصمیمانه احمدی‌نژاد وسیدحسن خمینی

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 219414
لازم به ذکر است که اخیرا اخبار فراوانی مبنی برکاندیداتوری حجت الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات آینده ریاست جمهوری منتشر شده است.
سایت سوک نوشت:
دکتر احمدی نژاد اخیرا دیداری با سید حسن خمینی تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره) داشته است.

به گزارش سوک به نقل از یک منبع آگاه، در چند روز گذشته، احمدی نژاد رئیس جمهور در مکانی نزدیک به حرم مطهر امام خمینی (ره) با نوه ایشان دیداری صمیمانه داشته است که گفته می شود بعد از این دیدار این افراد بازدیدی از بعضی پروژه های در حال اجرا داشته اند و در ظاهر چهره خندان این دو نشان از رضایت داشتن از این جلسه صمیمانه بوده است.

گفتنی است که بعد از این دیدار، احمدی نژاد بعد از سه سال غیبت در جلسه تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت نمود. ضمن اینکه لازم به یادآوری است که اخیرا (سال گذشته) آقای خورشیدی داماد دکتر احمدی نژاد دیداری با یکی از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته است.

لازم به ذکر است که اخیرا اخبار فراوانی مبنی بر کاندیداتوری حجت الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات آینده ریاست جمهوری منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیش بسوی وحدت و محبت ...